poniedziałek, 22 marca 2010

PŁATNA REKLAMA - Natatalia98


Hej tu Natatalia98. Mam do was ogromną prośbę. Zagłosujcie dziś na mnie 5/5 na COVERGIRL. Już od dawna staram się zdobyć to miano, niestety mi się nie udaje. Zajmie wam to tylko chwilkę a ja mogę być przeszczęsliwa.
W dodatku macie szanse wygrać niesamowite nagrody warte ponad 6000sd!

Możecie wejść do mojego apartamentu na 2 sposoby:
  1. poprzez link www.stardoll.com/member/Natatalia98 
  2. w wyszukiwarkę na stardoll.com wpisać natatalia98
Losowanie tych nagród odbędzie się z pośród wszystkich osób wpisanych w moją Księgę Gości.

Bardzo Was proszę o głos. Bez Waszej pomocy może mi się nie udać. Dlatego proszę Was o pomoc. Jeśli zagłosujecie to proszę o wpisy w mojej księdze gości, gdyż jak wygram będę losować nagrody z pośród osób które oddały na mnie swój głos.

Za każdy głos przydzielam jeden szczęśliwy numerek, tak więc jeśli masz parę kont to proszę zagłosuj ze wszystkich - będziesz mieć większe szanse na wygranie!!!!

WAŻNE: LOSOWANIE ODBĘDZIE SIĘ TYLKO WTEDY JAK ZAJMĘ 1 MIEJSCE CG
PROSZĘ ZAGŁOSUJ NA MNIE NA COVERGIRL 5/5

12 komentarzy:

A new life pisze...

zagłosowałam.

kamila290

Kropka pisze...

zagłosowałam 5/5 amanda987 na stardoll

Karolina pisze...

zagłosowałam

natusia14 pisze...

zagłosowałam 5/5 :))

natusia14

Aleks pisze...

wiesz co natalunia ?
robilam dla Ciebie sukienkę bo chciałaś, tą z living... no i nie masz nawet 5 sd . więc nie możliwe,że komuś dasz 1000 sd, bo musiała byś doładować 5 razy, a max to 4 razy ... niezła oszustka ;/

MissPapi098 pisze...

ona zasługuje na covergirl
zagłosowałam 5/5

Haaads dsas pisze...

źaglośiowałam xD

NicollaMeDoll

PaluSsSkAaA...;) pisze...

zagłosowałam 5/5 jestem na stardoll palussskaaa

PaluSsSkAaA...;) pisze...

ja mam pytanie... Jak dodać takie ruszające się obrazki? U mnie się nie da ;(( Jak możesz to wyślij mi jak na e-mail niegrzeczna123456@interia.pl

Alicjaaaaa96 pisze...

zagłosowałam.

Alicjaaaaa96 pisze...

ojć, zapomniałam podac nicku...
więc jeszcze rez. zgłosowałam, alicjaaaaa96

Lola pisze...

Zagłosowałam .;)
Na stardoll : wykremowana