piątek, 16 listopada 2012

Nie ma mnie a tu projekt bach...

...ląduje na top liście :)

Niestety od dłuższego czasu nie jestem w stanie wchodzić na stardoll na dłużej niż kilka minut i to nie codziennie. Dziś zalogowałam się, żeby sprawdzić co tam słychać, patrzę a tu ponad sto zaproszeń do przyjaciół!!! Myślę sobie "skąd taki najazd?", no to poleciałam sprawdzić czy coś wygrałam. Weszłam na stronę top projektów no i wszystko się wyjaśniło :) - mój projekt znalazł się na liście. Muszę przyznać że troszkę mnie to zaskoczyło, bo od kiedy stardoll ma nowy wygląd jeszcze ani razu nie zdarzyło mi się wygrać cokolwiek.


4 komentarze:

CiemnaStronaRacucha pisze...

Gratulacje.

Paula552 pisze...

Bam ta bluzeczkę :) A przy okazji gratulacje :D

angelika pisze...

wielkie gratulacje


Angelika.1999

Emma :) pisze...

Gratki
LovePikus