środa, 18 lutego 2009

Barbie POP-ART - spoiler - darmówka!

I jak Wam się podoba? Bo mnie bardzo :)

UWAGA!!!
Odnośnie modelek, które "zatrudniam" do wykonywania sesji zdjęciowych. Zadajecie ciągle pytania jak zostać modelką na moim blogu. Tak więc odpowiadam :) Dziewczyny, które do tej pory się ukazały na moich fotkach wybrałam sama i jest ich jak do tej pory 4.
Ponieważ wiele z Was chciałoby też spełniać rolę TopModelki to od dzisiaj możecie się zgłaszać w komentarzu. Jeśli uznam, że wasza figura i buzia spełniają moje oczekiwania to nie ma problemu - zostaniecie zatrudnione i przy kolejnej okazji wykorzystam wasz wizerunek, aby przedstawić stardollowe nowości.


EDIT 18:13

WOW, WOW, WOW.... Przystopujcie trochę, bo stardollowi njusów nie starczy na Wasze kandydatury :D. Licząc że nowości pojawiaja się co 2-3 dni to obecnie mam kandydatek na jakieś półtorej roku o.O
Jak tylko będę potrzebowała nowej TopModelki to na pewno wybiorę którąś z Was, teraz mam w czym przebierać. Odwiedzać Was będę dopiero jak będzie zapotrzebowanie, bo teraz nie widzę większego sensu łażenia po 170 -ciu apartamentach.
PS: A tak nawiasem mówiąc szkoda, że niektórzy z Was nie zostawiają swoich komentarzy tak chętnie pod normalnymi notkami, tylko dopiero jak jest jakiś konkurs lub casting :(

I z tego wszystkiego zapomniałabym napisać o najważniejszym!
Jeśli jeszcze nie byliście w stardollowym kinie to koniecznie się do niego wybierzcie, bo wtedy otrzymacie tę cudną sukienkę za darmo :)
W końcu jakaś darmówka nie tylko dla USA czy innego kraju! Pozytywnie :)

189 komentarzy:

Anonimowy pisze...

no to zgłaszam się :d
moj nick na stardoll: Triinu124

olga pisze...

ja się zgłaszam Olga215

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :]
Riawana

_Arlets_ pisze...

Ja też się zgłaszam :D
_Arlets_

A co do sukienki to :D zajebi**a :D !!

Karolina pisze...

zgłaszam się ;D

Unknown pisze...

ja sie zglaszam,moj nick to wikulek333

p.s.naprawde mi na tym zalezy :)

monisiag pisze...

Zglaszam sie xD
Monisiag =)

Marcela. pisze...

ja się zgłaszam hil-ary_marcela

mroweczka115 pisze...

Zgłaszam się

mroweczka115

Niunia0711 pisze...

Zglaszam sie :)

Sandra pisze...

fajna jest ta sukienka xD

zgłaszam się.

olasims pisze...

zgłaszam się olasims

Anonimowy pisze...

też sie zgłaszam - natalecka777

Anonimowy pisze...

sukienka boska!!! Zgłaszam się na modelke xDeee Kiti3128

Ylaya pisze...

ehe ja też się zgłaszam Oleczka8231 i Shadowka97 :) obydwa nicki startują :P

Anonimowy pisze...

Ja się zgłaszam
Mój nick:
Nadyjos

Anonimowy pisze...

Okey, możesz do mnie zaglądnąć, jestem gabi3007

Anonimowy pisze...

zgłaszam się jetem PolciaStar14

Anonimowy pisze...

Ja też się zgłaszam ;]

Asiulka9610

Unknown pisze...

Zgłaszam się Nesskaa7

Anonimowy pisze...

Ja też się zgłaszam xdd

Nick: Asiulka9610

Heavenly_ pisze...

Ja również zgłaszam swoją kandydaturę ;)
Moj nick Heavenly_ ;]

Anonimowy pisze...

zgłaszam sie jeśli mozna MalaMargusia

a co do sukienki... nie w moim guście.. :D nie kupiłabym...

Anonimowy pisze...

zglaszam sie
nick: paula0505

Justa-xD pisze...

Zgłaszam się ;)
Justa-xD

anusia_9797 pisze...

no to ja też się zgłoszę ^^

Anonimowy pisze...

ja bym chciala bardzo
paula0505

sylwia pisze...

Zgłaszam sie

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się, mój nick na stardoll to pati-2000 ! ;-)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się, mój nick na stardoll to pati-2000 ! ;-)

Anonimowy pisze...

ja sie zglaszam a co do sukienki jest świetna
nick:dominika987654

Anonimowy pisze...

ja też bym chciała być modelką (o ile się nadaje ;)) mój nick to mantina1

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się!
Melania940

xD

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się!
Melania940

xD

xxczesteraxx pisze...

Zgłaszam sie :)

mój nick to xxczesteraxx :)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się. ; )
Mój nick na stardoll'u to truskaweczka116

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się!

XxxX-chan

pauline9494 pisze...

zgłaszam się
mój nick na stardoll to pauline9494

Anonimowy pisze...

ja sie zglaszam
Norbiy

Anonimowy pisze...

Ja obecnie jestem (tak przynajmniej myślę, bo wykorzystałaś moja dollkę do zaprezentowania nowej sukienki , było mi wtedy baaardzo miło), ale jesli `wyrzucasz` (w przenosci, to znaczy nie bd wykorzystywac ich wizerunku to ja się zglaszam ponownie, a jesli poprzednie modelki zostają to moj komentarz jest zbedny :P

Pozdrawiam, xXxBecius ;)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się mój nick na stardollu to Angelika9854

cranberrie pisze...

Zgłaszam się ;) Camilla_1997

Anonimowy pisze...

Ja też sie zgłaszam
Pyska1111

Anonimowy pisze...

No się zgłaszam ^^

Anonimowy pisze...

ja się zgłaszam .

olciia1994

xD

Anonimowy pisze...

oczywiscie ze sie zgłaszam
a co do sukienki to jest bossska

Anonimowy pisze...

ja też się zglaszm
PatuLisia

avena1965 pisze...

Jeśli będzie Ci potrzebna modelka w moim stylu,chętnie wezmę udział w Twojej sesji.Avena1965.

CiemnaStronaRacucha pisze...

zgłaszam sie jeśli mozna MalaMargusia

a co do sukienki... nie w moim guście.. :D nie kupiłabym...

Paulusincia pisze...

zglaszam się
Paulusincia

Anonimowy pisze...

zgłaszam się!
=] dorcia8844

Anonimowy pisze...

Też się zgłaszam ;)
Mój nick to SindyxD

Pwoperfisz pisze...

Zgłaszam się!!!

clevleen__

Unknown pisze...

Zgłaszam się :)
Na twoją prośbę mogę zmienić biżuterię, kolor fryzury i fryzurę ;]

mycha352 .

Anonimowy pisze...

Na stardollu, w bazarku mozna teraz zaznaczyć cenę, za jaką chcemy coś kupic.. :))
xXxBecius

Anonimowy pisze...

Ja również chciałam się zgłosić .

dana131

Anonimowy pisze...

zgłaszzam się kizia17
a kica jest b(ł)oska

Alexis93 pisze...

zgłaszam się
olastella

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się - andziusia9. A tak przy okazji to zapraszam na www.stardoll-is-my-game.blogspot.com :))

Anonimowy pisze...

zgłaszm sie .

Anonimowy pisze...

Bardzo chętnie się zgłosze :) No wieć się zgłaszam : Lussi111

Unknown pisze...

zgłaszam się

Anonimowy pisze...

no to jak wszyscy sie zglaszaja to ja sie tez zglosze hihi:)

Anonimowy pisze...

Ja też chciałabym się zgłosić:)
Mandy_272

Unknown pisze...

ja też sie zgłaszam jak coś to karolinaxk

Anonimowy pisze...

ja jestem maja9182 niewiem czy się nadaje ale spróbuje zgłaszam się :)

wrona02 pisze...

zgłaszma sie

Anonimowy pisze...

bardzo chciałabym zostać twoją moelką :)) pional...

Amber_121 pisze...

No więc zgłaszam się:)

Anonimowy pisze...

Ja może bym chciałą :) polisia1997

Anonimowy pisze...

A co tam, też się zgłaszam :)

Aiko pisze...

Zgłaszam się: kamilotta6

Aiko pisze...

Zgłaszam się: kamilotta6

Anonimowy pisze...

zgłaszam sie :) Karolinqa1717

Anonimowy pisze...

JA się zgłaszam...na stardollu jestem: martusia-96-12

Anonimowy pisze...

Ja bardzo chciałabym być modelką
mój nick to ewkawa

alkamb pisze...

Ja się zgłaszam ;)
alkamb

Madzia19951 pisze...

Zgłaszam się ;))

Avalanche. pisze...

zglaszam sie chomikowa a tak a propo tojak zdobyc tom sukienke??

Drotka27 pisze...

Też się zgłaszam!Mam nadzieję że jeśli nie teraz to kiedyś więc jakby o jestem chętna przy każdej innej okazji...Pozdrawiam!!

Madzia19951 pisze...

Zgłaszam się;))

Anonimowy pisze...

zgłaszam się na stradoll jako kas264
!!! A pozatym super strój odjechany w wielkopolsce jest śniego a u was !?

Anonimowy pisze...

Zgłaszma się ...nazywam się kuleczka_10
Ps. fajna ta sukienka ładna i dziecieca ;PP

daga303 pisze...

zgłaszam się .
daga303
rikki303

Natka5425 pisze...

Ja też się zgłaszam do TopModelek :)

Anonimowy pisze...

hmmmmmm to ja tez sie zglosze, w koncu raz sie zyje ;p
darunia1313

Natka5425 pisze...

Ja też się zgłaszam do TopModelek :)

sisx3 pisze...

zgłaszam się ; Sisx3
;)))

Anonimowy pisze...

Ja naturalnie też:)
misia__kiss

Anonimowy pisze...

Zgłaszam Się ;p

Anonimowy pisze...

zgłaszam się domioka10

asiula_4 pisze...

zgłaszam się mam nick asiula_4

Anonimowy pisze...

ZGŁASZAM SIĘĘĘĘĘ !! :)
mój nick to : bisiaczek1512

alkamb pisze...

Ja się zgłaszam ;)
alkamb

zuzora97 pisze...

ja bym bardzo chciała :D zuzora97

zuzora97 pisze...

ja się zgłaszam bardzoo bym chciałą :D

siatka12 pisze...

zgłąszam się

Anonimowy pisze...

ja się zgłaszam :)
xBrokenAngelxx

Anonimowy pisze...

Zgłaszam sie ! Mój nick to werakicia.:)

Czepialska(Cytrynka1234xD) pisze...

Też się zgłaszam :]

Cytrynka1234xD

Anonimowy pisze...

zgłaszam sie nick na stardoll: ZUMI20008

dag10 pisze...

ja się zgłaszam dag10 ;0

dominisia_kiss pisze...

Zgłaszam się
A co do sukienki to bardzo ładna :)

Anonimowy pisze...

Ja też się zgłaszam na topmodelkę mój nick to MiluD ;) Pozdrawiam wszystkich

Anonimowy pisze...

zgłaszam się :)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :)
Mój nick na stardollu to klaudiax33

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :)
Mój nick na stardollu to klaudiax33

Anonimowy pisze...

Zgłaszam sie ;)

Kasia963 pisze...

Zgłaszam się! Mój nick: Kasia963

Creativa pisze...

No to ja tez sie zglaszam ;)

Sporo komentow ci sie dzisiaj nasypalo ^^
A sukienka spoko ;D

Pozdr .!
LadySharp

Dead_Iron pisze...

zgłaszam się :)
a sukienka przepiękna

pysia77 pisze...

No dobra duzo tych osob no ale mozna sprubowac zglaszam sie:=

Dead_Iron pisze...

no to sie zgłaszam mój nick na stardoll to Dead_Iron

anusia_9797 pisze...

kiecka jużjest wystarczy tylko wejśćdo cinema i chociaż2 sekundy filmu obejkrzeći sie dostaje!

anusia_9797 pisze...

kiecka jużjest wystarczy tylko wejśćdo cinema i chociaż2 sekundy filmu obejkrzeći sie dostaje!

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się mój nick na stardoll to: natalka11-96

Ruth-Sechmet pisze...

Widzę że jest duuużo kandydatek :/
Chciałabym zgłosić Sumi.Megumi

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się mój nick to: natalka11-96

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się mój nick to natalka11-96!

Anonimowy pisze...

Ja też się zgłaszam... Mój nick nike2810 ...:)

Anonimowy pisze...

Ja też się zgłaszam... Mój nick nike2810 ...:)

Anonimowy pisze...

Chciałabym się zgłosić ;))

Nika1996

Anonimowy pisze...

Chciałabym się zgłosić ;))

Nika1996

loooooolcia14 pisze...

no to ja też mogę się zgłosić ;)
A co tam xD
Pozdrawiam.

cithru pisze...

Piękna ta sukienka. Pozdrawiam i zgłaszam się. cithru

Anonimowy pisze...

zgłaszam sie
mój nick to ola-1996-0909

Anonimowy pisze...

Ja bym chciała zostać twoją modelką.

Anonimowy pisze...

zgłaszam się

milej508

daaga14 pisze...

ja sie zgłaszam mój nick to daaga14

daaga14 pisze...

ja sie zgłaszam mój nick to daaga14

daaga14 pisze...

ja sie zgłaszam mój nick to daaga14

Anonimowy pisze...

Hej ;] Zgłaszam się ;] Na stardolu Patuniazgr

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się mój nick to :
adusia_1997

Darusia1996 pisze...

Ja również się zgłaszam! Mój nick: Darusia1996

Anonimowy pisze...

zgaszam się mój nick:
adusia_1997

Anonimowy pisze...

No to ja też się zgłaszam ;)

Abolish pisze...

Zgłaszam się :)
Mój nick na stardoll jest taki sam jak tu, czyli Abolish.

Anonimowy pisze...

Ja też bym chciała:)
Mój nic na stardoll: Klisia98

lukierta pisze...

ja chce być modelką (lukierta)

Anonimowy pisze...

ja sie zgłaszam lukierta jestem

Anonimowy pisze...

ja tez się zgłaszam

marta18

Koszulowa pisze...

Zgłaszam się. AgNeShAX

Anonimowy pisze...

zgłaszam sie :D Moj nick na stardoll to Syranna :D :D :D

Anonimowy pisze...

zgłaszam się a mógł mi ktoś napisać co to są spojlery

Anonimowy pisze...

fajnie, ze ta sukienka jest za darmo ^^ juz ja mam :D

Anonimowy pisze...

hej ja też się zgłaszam- turtle2409

Anonimowy pisze...

Ja chciałabym być modelką na blogu!

Anonimowy pisze...

zgłaszam sie alicia80star

Anonimowy pisze...

ja bym bardzo chciała być modelką ja jestem szczeniak1

Anonimowy pisze...

ja też się zgłaszam, mój nick
ninamartyna

mrowka96 pisze...

zglaszam sie ;p

mrowka96

Anonimowy pisze...

Chciałabym zglosić swą skromną osobę

Fioonnaa

Ewa pisze...

Zgłaszam się

Vannley

Chanel_Anne pisze...

dzięki za info o sukience :)

Przeniesienie !! NA www.StarDoll--M.blogspot.com !! pisze...

http://new-stardoll.blog.onet.pl/ <-- wejdz w ten blog i zjedź trochę na dół. Wydaje mi się że była na twoim blogu i zerżnęła pomysł na te twoje okładki COVERDOLl ;/

Anonimowy pisze...

sukienka jest cudna! nareszcie stardoll postarał się :)

___________
miletka

Chanel_Anne pisze...

kurczę, strasznie mi się podoba ta sukieneczka ;) a ponieważ jest nowa i już nigdy jej założenie nie będzie tak usprawiedliwione jak teraz to ubrałam w nią wszystkie moje laleczki :P

Enka pisze...

zgłaszam się xD
EnnKatte

Unknown pisze...

Śliczna ta sukienka :)

pisze...

zgłaszam się ;)
tysia_ [na stardoll]

Anonimowy pisze...

zgłaszam się.
Czikita00

Aga19988 pisze...

ja się zgłaszam do zostania modelką

Anonimowy pisze...

zgłaszam się
ka300

Klaudia ` pisze...

też sie zgłaszam :D
klauka06

Diamentowa princess . pisze...

pewnie , że chce zostać modelką :
nick-amelusia

Unknown pisze...

zgłaszam się jako top model ;P
:)
(to ja zygi nie Megis jakby co)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się : NaryysOwana

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się mój nick to karolina9272

Anonimowy pisze...

zgłaszam się:) mój nick to
ania-tosia :)

Anonimowy pisze...

sukienka sliczna ^^
zglaszam siee nick :aska094 ;)
pozdr

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się mój nick to natalka11-96!!!

Anonimowy pisze...

Harakaju ja nie w sprawie modelki ale tej sukienki. Chciałam się zapytać czy ją otrzymałaś? Ja tak ale dopiero po 10 minutach filmu =[.

Anonimowy pisze...

zgłaszam się mój nick to gabiwar

Anonimowy pisze...

zglaszam sie
vio0909

Monia0506 pisze...

I ja też się zgłaszam ;)

01Girl01 pisze...

al;e a propo sukienki obejrzałam film a kiecki nie mam ;((

anulka3456 pisze...

Ja chcę !

anulka3456

Smiley_Heart pisze...

Ja też Smiley_Heart ;)

kicia059 pisze...

ja też zgłaszam się na top modelkę!!!!!! kicia059

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się.

A co do sukineki to podoba mi się. ;)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :P !

Mój nick na stardollu to : sarcia

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się xD
xPrinceskax

Rivhunia pisze...

Zgłaszam się !
Moj nick to : Rivhunia

Kate pisze...

Hej, chciałabym być modelką na twoim blogu! Jest extra! Mój nick na stardoll to: ...Kate...

Magdalena pisze...

ja sie zgłaszam przyjmiesz mnie???

Magdalena pisze...

zgłaszam się mój nick na stardoll magda424

**Nacik** pisze...

Zgłaszam moją lale
Love_Dance.95
:))))
Mam nadzieje, że Ci się spodoba. :)

natka1799 pisze...

Ja się zgłaszam!
Wprawdzie nie jestem SUPERSTAR,
ale może Ci się spodobam. (zerknij na mój profil)

aneta1994 pisze...

ja bym bardzo chciała sie zgłosic zależy mi na tym mój profil to aneta1994