środa, 18 lutego 2009

Nowe ciuszki - spoiler





20 komentarzy:

Anonimowy pisze...

fajne te ciuszkie iedy bedzie mozna je kupic

Anonimowy pisze...

Jaka ładna torebeczka i mała czarna :)

AsIuLa767 pisze...

fajne ciuszki:) najładniejszy to chyba piąty zestaw:)

dominika pisze...

nie najgoorsze xdd. własciwie większosc to tee łądne
pzdr

ZUMI20008 pisze...

hmm... nawet nawet!!!

loooooolcia14 pisze...

jakie ładne!
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

fajna ta czarna krótka sukienka,ale pewnie będzie dla superstar ;/
turtle2409

ZUMI20008 pisze...

mam pytanko:po lewej stronie na pasku pojawil sie licznik i statystyki o co w tym chodzi?

Chanel_Anne pisze...

świetne ciuszki :) a jakie ładne modelki :D

Anonimowy pisze...

zauważyliście, że można wpisywać ceny w wyszukiwarce bazaar. Bardzo przydatna funkcja. LillyRose96

Anonimowy pisze...

Wydaje mi się, że kamera na w minishopie pojawiła się z okazji nadchodzących Oskarów.W tamtym roku była dostępna w scenerii ceremonii.

LillyRose96

Anonimowy pisze...

czesc zajrzyj do mnie jak bedziesz szukac topmodelki
paula0505

Anonimowy pisze...

czesc popatrz na mnie jak bedziedsz szukac nastepnej top
modelki
dominika987654

Anonimowy pisze...

niekturym nie dalas szansy zeby byli topmodelka bo napisali ze sie zglaszaja a ty nie do wszystkich poszlas i nie u wszystkich bylas .Mojm zdaniem niesprawiedliwe bo każdy chce miec szanse

Anonimowy pisze...

do ostatniego Anonima:

Umiesz czytać ze zrozumieniem? Czy tylko się gapisz na tekst nic nie pojmując?

alkamb pisze...

Ciuchy nawet fajne, najbardziej podoba mi się ta sukienka i torebka na obrazku drugim od dołu ;)

Anonimowy pisze...

Mnie się podobają wszystkie z wyjątkiem tych na mnie, ale w sumie, jak dobrac dodatki, to może by się coś udalo ;pp
Najbardziej podoba mi się 2 i 4 zestaw ;d

xXxBecius

Anonimowy pisze...

śliczny jest ten komplet pomarańczowo- żółty

marta18

olasims pisze...

Bardzo dziekuję że mnie wybrałaś:):) jest mi na prawdę miło:)

anusia_9797 pisze...

mi tam się podobają te ciuchy xP