poniedziałek, 6 sierpnia 2012

No to sorry..( 2 WAŻNE! informacje)

Wiem, że tego dużo, ale przeczytaj wszystko, proszę jeżeli chcesz wypowiedz się w komentarzu - bardzo ważne!
Metamorfozy
Przepraszam! "Ale za co?" zapytacie, a za moją nieodpowiedzialność. Dlaczego ostatnio nie było metek? Bo wasza głupiutka Kinga wszystko gubi. U mnie ostatnio totalne zamieszanie - kręcimy serial. (wkrótce na yt) Ostatnio szukałam jakiejś  sceny i wszystko zmieszałam chyba z tą kartką z metkami, później wybiegłam na dwór. Mama chyba starała się ogarnąć, to co po sobie zostawiłam i wyrzuciła mi kartkę. Było tam wszystko - czyje metki, oceny, uwagi szczególne. Wszystko przepadło! Gdybym teraz miała tego wszystkiego szukać po prywatnych, po blogu zajęłoby to ogrom czasu, którego mam coraz mniej. Najgorsze jest to, że z tym był powiązany konkurs. Teraz większość pomyśli - ale ściemnia, nie chce dać nagród itp. Ale prawda jest INNA! Chętnie bym je rozdała tylko nie wiem komu :( Może macie jakiś pomysł na konkurs, abym mogła rozdać nagrody. Bo jak mówię, nie chcę uciekać, przyznaję się, nie kłamię tak jest łatwiej. Jak to mówią kłamstwo ma krótkie nogi,  lepiej mówić prawdę. No nic, wymyślcie jakiś konkurs czy coś.

Serial
Powyżej wspomniałam kilka słów o serialu jaki kręcimy, teraz coś więcej. Na osiedlu jest nas baaardzo dużo, oczywiście wiele osób nie mieszka tu lecz przychodzi ale mniejsza o to :) Szukałam ostatnio z koleżanką jakiegoś fajnego serialu, ale że wszystko nudne postanowiłyśmy nakręcić własny. Gadałyśmy przez telefon dwa dni :D (zaczęłyśmy ok. 23 i skończyłyśmy jakoś po północy). Jej tato ma darmowe minutki, więc korzystamy. No i znów się rozkojarzyłam :) Dobra, przejdźmy do sedna sprawy. Serial, aktorzy, scenariusze, dobra kamera, statyw i inne bzdury - przepis na nasz serialik. Wszystko zaczęło się jakoś tydzień temu, a już jutro próbujemy coś nagrać. Znaczy dzisiaj były próby z kamerą, ale trzeba pozałatwiać dobre programy do obróbki, wyjątkowe stylizacje. Jutro Kacperek pewnie udostępni mi jakieś nieudane sceny z kręcenia, które chętnie zamieszczę na blogu. No cóż trzeba się śmiać. Serial pewnie będzie troszkę czekał, aż zmontowany zawita na you tub/ie. Mam pytanie, chcecie jakiś relacji z kręcenia, filmików, śmiesznych zdjęć itd.? Chodzi o to, że nie chcę  dodawać, tego czego nie obejrzycie.

Wiem, ogrom wszystkiego na raz ale musiałam się przyznać i proponuje cykl z tego serialu ;)

11 komentarzy:

DaisyShey pisze...

Jak ja cię rozumiem! Nie wiele osób wie, ale kolekcjonuję ulotki- no ba. Raz wyszłam z domu dosłownie na moment, a mama wyrzuciła mi ulotkę z kolejki górskiej. Po za tym gratuluję kręcenia serialu. Nie wiem ile wytrzymasz w tym "wytworze". Powodzenia:)

truskaffkowe pisze...

Mamy, też stronę na facebook/u zapraszamy do lajkowania, bo wkrótce pojawią się tam nasze zdjęcia, urywki z kręcenia filmów, na jakim etapie jesteśmy, a także gotowe odcinki i wiele, wiele więcej :)
OKF
link: https://www.facebook.com/pages/OKF/332008086888639

truskaffkowe pisze...

jakoś to będzie, to nie pierwszy raz, ale teraz mamy bardziej profesjonalny sprzęt :D

DaisyShey pisze...

A konkurs- "Stardollowa Olimpiada". Kilka konkurencji, w każdej do zdobycia po złocie, srebrze i brązie. Trzy nagrody- za najwięcej zdobytych złotych medali 1st, za najwięcej zdobytych srebrnych 2 st, i.t.d. A konkurencje mogą być np. najlepsza stylizacja tematyczną, może na projekt, i.t.p.

truskaffkowe pisze...

Pomyślę, w sumie niezły pomysł. Ale nw. jak bd w ten tydzień bo ciągle serial, serial, serial, a w weekend wesele ;D

MalaMargusia pisze...

Proszę nie walić ściemy a następnym razem zapisywać wszystko w notatniku w komputerze. Na bloggerze znajdziesz swoje posty, w których są oceny metek jak i osoby zgłaszające się. Amen.

truskaffkowe pisze...

Wiem ale było kilka osób, które zgłaszały się w bardzo dziwnych miejscach. Mam nauczkę na przyszłość, żeby robić kopie i na komputerze i kartce. Nikt, nie jest idealny, każdemu może zdarzyć się błąd. Jeżeli uda mi się to spróbuję ponownie skompletować listę, ale nie mam zbyt dużo czasu, dlatego też nie chcę przedłużać. Jedni będą czekać wieki na metkę, żeby inni mogli dostać nagrodę? No sama widzisz, że to troszkę nie fair dla nich. Może dla osób, których metki są wykonane uda się zrobić konkurs, a dla innych po prostu druga edycja czy coś. Jak znajdę chwilę, postaram się rozstrzygnąć ten konkurs, ale i wykonam kolejny dla wszystkich, aby Ci którym nie wykonałam metamorfozy mogli też coś wygrać. KONIEC.

angelika pisze...

wszystko rozumiem
proponuje konkurs: zadajesz np20 pytań o stardoll i kot pierwszy odpowie popranie na wszystkie pytania wygrywa potem ktoś troche gorszy wygrywa 2 miejsce itp

Angelika.1999

Paula552 pisze...

Rozumiem . Myślę, że na serio nie kłamiesz :)
Paula552

Myszuunia pisze...

Super byłoby gdybyś podzieliła się z nami relacjami z kręcenia itp. :)) Najfajniejsze byłyby nieudane sceny ;p

truskaffkowe pisze...

właśnie montujemy, spodziewaj się wieczorkiem :D