poniedziałek, 6 sierpnia 2012

WYNIKI konkursu na stylizacje inspirowaną muzyką


Hej!
Mam dla was wyniki konkursu na stylizacje. Pierwszy raz musiałam  rozstrzygnąć konkurs, i nie jest to takie łatwe jak się wydaję ;) Nie zabierając wam więcej czasu, od razu przechodzę do rzeczy:

1 miejsce (50sd)  DaisyShey
2 miejsce(25sd) Paulga
3 miejsce(150sm) VeroniMineral
Wyróżnienie(50sm) LadyJessica18

Wygranych proszę o zarezerwowanie czegoś w sb o podanych kwotach, i zawiadomienie mnie o tym w mojej księdze gości. 

No i jeszcze szczere gratulacje dla zwycięzców!

5 komentarzy:

Rita ;* pisze...

jehejjj dziękuję :) GRATULUJE POZOSTAŁYM

VeroniMineral

Unknown pisze...

Mogłabym odebrać nagrodę trochę później? Się znaczy 9 sierpnia ponieważ jestem na wczasach i nie mam dostępu do statdolla(mój tel. nie może mieć flash playera). Jeżeli nie istnieje taka możliwość to miło by było gdyby te sd poszły na inny konkurs. :) I od razu informuję- nie jestem SS i nagroda musiała by być przekazana w prezentach. Pzdr. :*

DaisyShey

Unknown pisze...

I prawie bym zapomniała- gratki dla wszystkich!

angelika pisze...

gratki

Angelika.1999

Adusia2525 pisze...

Nie ma problemu, 9 sierpnia wybierzesz sobie gifty o wartości 50sd.