wtorek, 7 sierpnia 2012

Powrót do historii...

Wczoraj, po moim poście, dostałam kilka komentarzy, które bardzo mnie zaintrygowały. Mianowicie coś na temat agamng. Uczestniczka stardoll'a, która założyła pierwszy blog na jego temat właśnie. Jednak skończyła swoją przygodę jakiś czas temu. Dlaczego ? Ponoć był to atak hakerski na jej konto, tego nie wiem. Wiem tylko, że kiedy ona była na stardoll, ja nie wiedziałam o istnieniu tej strony. Dowiedziałam się przypadkowo, od kuzynki, ale to nie jest ważne. Więc, gdy ja dowiedziałam się, że istnieje taka strona jak stardoll, blog nie był już prowadzony a po agamng zostało tylko konto na stardoll. Jak pisze Harajukugirlpl:



"Szkoda, bo jej blog był najlepszą stroną jaką do tej pory widziałam na temat stardoll. Później nie spotkałam już tak dobrego bloga. Na szczęście Aga odchodząc ze stardoll postanowiła bloga oszczędzić i go nie skasowała, więc do dziś możemy go oglądać i czytać notki, które niejednokrotnie inspirowały użytkowniczki stardoll."-   Więc znalazłam tego właśnie bloga i postanowiłam co nie co przeczytać. Pierwsze, co przykuło moją uwagę to liczba obserwatorów. 683. To bardzo dobry wynik, dużo osób musiało czytać ten blog. Dobrze, że nie został skasowany, bo możemy wrócić do tamtego okresu i poczytać trochę na temat starego stardoll. Blog jak na owe czasy był bardzo nowoczesny. Nie było to jakieś cudo sztuki, czy grafiki, ale to nie jest najważniejsze. Chętnie poczytałam kilka notek na temat stardoll. Tak bardzo zaciekawił mnie temat komentarzy, że postanowiłam odszukać konto na stardoll, którego właścicielką była niegdyś Aga. O dziwo dla mnie, konto istnieje, nie wiem jednak czy jest to TO PRAWDZIWE konto. Ostatni czas logowania to 21 miesięcy temu, czyli prawie dwa lata.

Prezentacja przedstawia coś takiego :





Jednak na koncie od tego czasu, gdy zostało odzyskane, nie pojawił się nikt. Dlaczego ?? Czy to strach przed kolejnym włamaniem, czy to może niechęć spowodowana atakiem hakerskim?? Nie wiem, i pewnie nigdy się tego nie dowiem. Ale wiem jednak, że Aga miała i ma do tej pory rzeszę swoich fanów, którzy chcieliby , by wróciła na stare śmieci stardolla i reaktywowała bloga.

Mimo, że nie ma jej już prawie dwa lata, ciągle odwiedzają ją nowe osoby. Czy to chęć by powróciła, czy tylko ciekawość, kim była ?? Nierozwikłana zagadka. Według mnie to poprostu chęć zobaczenia konta, którego właścicielka była założycielką pierwszego, tak popularnego bloga w Polsce, a może i w Europie?




Mimo, że nie ma jej już prawie dwa lata, ciągle 
odwiedzają  ją nowe osoby. Czy to chęć by powróciła, czy tylko ciekawość, kim była ?? Nierozwikłana zagadka. Według mnie to poprostu chęć zobaczenia konta, którego właścicielka była założycielką pierwszego, tak popularnego bloga w Polsce, a może i w Europie ? 
Chciałabym przeprowadzić z nią wywiad. Może kiedyś mi się uda. Czy chcielibyście go przeczytać??? Czy macie pytania dla tej uczestniczki stardolla ?? Jeśli tak, to piszcie w komentarzach. Może macie jeszcze jakieś cenne wiadomości dla mnie na jej temat, albo na temat kogoś innego kto jest lub był sławny na stardoll, w taki sposób jak ona, zasłynął czymś, odmienił nasz mały świat stardolla ?? Piszcie na adres e-mail: marciak1122@gmail.com. Na ten adres możecie wysyłać też propozycje postów, jakie chcielibyście zobaczyć na blogu, albo wysyłać swoje posty, które gdy będą naprawdę ciekawe, zainspirują mnie do stworzenia czegoś wystrzałowego. Piszcie też na stardoll, lub na Facebooku, oraz na moim blogu. Czekam na pomysły !!! Zapraszam do komentowania. 


7 komentarzy:

Paula552 pisze...

Fajny post ;)
Paula552

TynkaaBlog. pisze...

Pamiętam Agę. Była świetną koleżanką. Mam nawet gifty od niej jeszcze w schowku. Czytałam bloga kiedyś i czasem na niego zaglądam. To smutne bo bardzo mi jej brakuje. Tęsknimy, Aga wracaj! :*

HarajukuGirlPL pisze...

tak, ja też bym chciała aby wróciła, to była jedyna bratnia dusza na stardoll, z którą fajnie się rozmawiało

loooooolcia14 pisze...

Jeśli już tak wspominamy Agę to od siebie mogę dodać, że oprócz tego, że była bardzo miła i pomocna to te jej blogowe konkursy i "adrenalinka", która się wyzwalała przed ogłoszeniem wyników nie zapomnę do końca mojego stardoll'owego żywota ;))

angelika pisze...

ten post jest super

Angelika.1999

Adusia2525 pisze...

Fajnie zobaczyć od czego to wszystko się zaczęło.

Niedźwieć pisze...

w sezamie byl kiedys z nia wywiad :)