sobota, 21 stycznia 2012

Metamorfoza Aishwarya123

Makijaż
przed : No, Nawet ładnie. Szczerze ? Nienawidzę tych włosów ! Ale tak to... Jest ładnie. Trochę nie widać cienia do powiek ;[ Daję Ci 7/10
Już chyba lepiej ;] Zmieniłam Ci kolor ust, dodałam pieprzyka pod lewym okiem, i Puder na policzki < Jasno różowy > A także Pomalowałam Ci oczy na dwa kolory czarny i biały ;]

                                                                            Ubiór :
Przed : Torebka jest śliczna i spódnica. Ale ta bluzka tu trochę przeszkadza... I przydały by się buty...
Daję Ci 8/10 
Po : Nie masz zbyt dużo ubrań pasujących do tej spódnicy... Więc ubrałam Cię tak :) 




                                                                                                                Dziękuję RudyRuby  za poprawienie

7 komentarzy:

Kamila99001 pisze...

trochę nad makijażami musisz popracować, a tak to spoko :D

julcia_tam pisze...

Ładnie

RudyRuby pisze...

Nie żebym sie czepiała, ale nie mówi się 'cieniu' tylko 'cienia' :D
Poza tym spoko.
Pozdrawiam, RudyRuby ♥

dracula990 pisze...

RudyRuby, masz rację ;] już to zmieniam :)

Unknown pisze...

Mi się podoba. ;)

Michelle pisze...

a mnie się jej włosy bardzo podobaja ;)
rejden

Mrunia pisze...

Ładnie :).
Mnie też się podobają te włosy :).

Mrunia_R.E.