sobota, 21 stycznia 2012

Konkursowy niewypał czyli torebkę Antodote można już sprzedawać

Od jakiegoś czasu można już sprzedać torebkę Antidote, która na krótką chwilę ukazała się w StarPlazie, a która miała się w niej w ogóle nie ukazać gdyż była przeznaczona na nagrody w konkursie stardoll.


Prawdopodobnie tych torebek na stardoll jest około 500-600 sztuk, mimo tego że na metce widnieje liczba 1250. Wątpię żeby się wszystkie sprzedały, gdyż zaraz po tym jak ją kupiłam to zniknęła ze StarPlazy, a ja mam numer 405.
Czy komuś z Was udało się ją kupić? Zamierzacie ją sprzedać? Być może ma dużą wartość przez to, że była tak krótko w sprzedaży. Ja się właśnie zastanawiam czy by jej nie spieniężyć?

4 komentarze:

Unknown pisze...

Hmm.. ja jej nie mam. :P

julcia_tam pisze...

Mi się nie podoba

Malana pisze...

Lepiej będzie Ci się opłacało sprzedać ją za pół roku. Wtedy będzie miała większą wartość ;)

Mrunia pisze...

Jak wyżej. Sama żałuję, że jej nie kupiłam.

Mrunia_R.E.