czwartek, 27 października 2011

Nowość dla nowych - dzień pierwszy

Aż chce się powiedzieć "WOW", gdy widzi się tę nowoczesność i postęp podczas zakładania nowego konta na stardoll. Oprócz przedmiotów, które pokazałam na poniższych fotkach nowy użytkownik otrzymuje jeszcze 500sm oraz 30$ (oczywiście zablokowane, do wykorzystania po wykupieniu SS). Po zatwierdzeniu adresu e-mail od razu można zarabiać starmonety. Poza tym nowi mają do dyspozycji 2 pokoje. A to jeszcze nie koniec niespodzianek, gdyż w apartamencie pozostają dwa nierozpakowane prezenty na kolejne dni.

Jak Wam się podoba? Opisałam na razie pierwszy dzień z życia stardollowicza. A pamiętacie jak wyglądał pierszy dzień nowego użytkownika w kwietniu 2009 roku? Nie? No to możecie sobie powspominać tutaj :)


11 komentarzy:

Nesta pisze...

Super są. Sama bym chciała takie ;p
Kinia1718

AleksaPL pisze...

Ja pierdziu! Ale boskie, no, chcialoby sie miec nowe konto! ;D

Natalia pisze...

Woooow !

Ola pisze...

Są naprawde super ale to jest nie fer bo co my mamy staży użytkowinicy mogli by dać nam nap jakieś 500starmonet ale 50sd a ine tyko dal nowych a co my jesteś mi gorsi


MissParis125

KATERIMA pisze...

Ale śliczne! Dlaczego my takich nie dostaniemy w ramach rekompensaty?Albo podziękowania że jesteśmy tu tyle lat i nabijamy adminom portfele???

Unknown pisze...

Suuuper ! :D

Kasiikoowa

dodusia254 pisze...

to nie sprawiedliwe

Caro088 pisze...

Nom, niesprawiedliwe...ja w 2009 nie dostałam czegoś takiego ;P

Caro088

Izu pisze...

właśnie, te łóżko i kwiatek są boskie. To nie fair!!!!!

Kalina pisze...

Mam tylko dwa słowa do powiedzenia:

Nie sprawiedliwe!

Jesscelina

Anonimowy pisze...

POPIERAM KATERINA! NAPISAŁAM LIST DO ADMINÓW O TEJ NIE SPRAWIEDLIWOŚCI-gaga0707