czwartek, 27 października 2011

Błędy w kalendarzu Różowej Wstążki NAPRAWIONE!

To znaczy częściowo naprawione ;P O błędach jakie zaistniały pisałam wczoraj tu. Dziś ucieszyłam się, że nareszcie pozbędę się ogromnego pudła ze StarPlazy, w którym miałam zakupione 23 sztuki magnesów na lodówkę, jednak jakie było moje zdziwienie, gdy zamiast magnesów wyskoczyły zegarki na łańcuszkach, których w ogóle nie było w planie kalendarzowym. Widocznie magnesów nie da się już odzyskać, pewnie na serwerze coś padło na chwilkę :/
 

No cóż, mogą być te zegarki, tylko co ja zrobię z taką ich ilością?

12 komentarzy:

kxaxmxa pisze...

Ja mam te magnesy :))

kxaxmxa

HarajukuGirlPL pisze...

no to widocznie padła część serwera, bo ja magnesów nie mam :/

requiem for a dream. pisze...

ja też nie mam magnesów tylko 2 łańcuszki

JuliaxxD

Unknown pisze...

Ja mam dwa łańcuszki..

Kasiikoowa

Unknown pisze...

Ja mam dwa łańcuszki..

Kasiikoowa

Nesta pisze...

Również mam 2 łańcuszki.. No cóż..
Kinia1718

DiamentOva pisze...

calkiem ladne w przyblizeniu ale tak w miniaturze to nie ;s

Kalina pisze...

Ja też nie mam magnesów

Jesscelina

Renata (relkins) pisze...

o jejku Dorotko.. juz niedługo bedziemy ubierac choinki... hihihi
Ja mam tylko 2 zegarki, -bez pudła! :))

Caro088 pisze...

Zaraz zerknę, co ja mam ;P

Caro088

Natalia pisze...

hmm.. Ja zadnych madnesow nie mam mam tylko 1 ten wisiorek

kxaxmxa pisze...

Poprawka : Magnesy miałam , ale jak dzisiaj zajrzałam do schowka to tam zamiast nich był ten wisiorek :/ A ja wole magnesy . :PP

kxaxmxa