środa, 26 października 2011

Kalendarz Różowej Wstążki - dzień 26 i błędy

Błędy w kalendarzu - czekałam na to... Pomijając fakt, że część rzeczy w kalendarzu się nie wyświetla (brak obrazków) to dziś pojawiły się poważniejsze błędy.


1. W 26 okienku kalendarza wyświetla się naszyjnik, ale tak naprawdę dziś kalendarz kryje w sobie torbę. Najdziwniejsze jest to, że niektórzy dostają torbę, niektórzy naszyjnik, niektórzy jedno i drugie a niektórzy nic nie dostają. Sprawdzałam to na kilku kontach. Ja dostałam naszyjnik i torbę!


2. W okienku 25 były magnesy na wczorajszy dzień. Dziś klikając kilkanaście razy w to okienko cały czas pojawiała mi się informacja, że "Twój Artykuł pojawi się w apartamencie!". Na pierwszy rzut oka wygląda to tak jakby można go było kupować w nieskończoność, ale tak nie jest. A najgorsze jest to, że magnesy, które wczoraj kupiłam, dziś w magiczny sposób zniknęły z pokoju. Nie ma ich :/ Zniknęły również ze StarPlazy. Wkładając artykuł do koszyka niby go kupujemy. W apartamencie nawet pojawia się pudło z zakupami oraz liczba nierozpakowanych rzeczy, ale pudło okazuje się być puste, gdy je rozpakujemy. Ja kliknęłam dziś w magnesy z kalendarza 23 razy i nie mam ani jednego.Na dodatek nie można się pozbyć pudła ze StarPlazy, bo ile razy je rozpakujemy tyle razy jest ono z powrotem spakowane :/




Mam nadzieję, że te błędy zostaną szybko naprawione.

9 komentarzy:

Unknown pisze...

Co do torby to kupie. ;) A co do błędów .. no cóż .. bez nich się chyba nie obędzie . ;p

Kasiikoowa

zozoleq pisze...

łee magnesy buły fajne ;PP

zozoleq pisze...

i ni dostałam torby ;S

Renata (relkins) pisze...

u mnie jest wszystko ok...tzn, wczoraj kupiłam naklejki dwa razy, dzis w nocy torbe, a teraz wchodzac w kalendarz wyswietla mi sie naszyjnik ale nie moge go miec, bo widocznie mam juz te torbe. Pakunek ze Starplazy za kazdym razem sie rozpakowywuje. Jak sama widzisz wszystko jak w najlepszym porząku, z wyjątkiem tych dwóch zestawów naklejek :)

Kalina pisze...

Zaraz zobacze czy coś dostane

Jesscelina

dodusia254 pisze...

mam nadzieje ze to naprawia bo magnesy mi sie podobaly

Caro088 pisze...

Mam dość tych błędów :/

Caro088

Anonimowy pisze...

mam to samo! WNERWIA MNIE TO!!!!-gaga0707

kxaxmxa pisze...

Torbe mam , ale naszyjnika nie...

kxaxmxa