środa, 29 kwietnia 2009

Nowość dla nowych - Dzień pierwszy

Po zarejestrowaniu nowego użytkownika w jego apartamencie pojawi się biały fotel, czarny stolik oraz skaczące, duże pudło-prezent.


Po kliknięciu w ów podskakujący prezent pudło zniknie a na jego miejscu pojawią się kolejne, mniejsze prezenty. Są to: małe pudełeczka, ozdobna miseczka, poduszki, prezent w pudełku (1/10) oraz 3 woreczki z metkami 20$, 25$ i 30$, z których tylko 1 jest aktywny (20$).

Po kliknięciu w aktywny woreczek z metką 20$ na nasze konto wpłynie 20 stardollarów. Pozostałe woreczki można otworzyć dopiero w kolejnych dniach.

Gdy klikniemy na prezent (pierwszy z dziesięciu - 1/10) system poprosi nas o potwierdzenie adresu e-mail, gdyż dopiero wtedy będziemy mogli zobaczyć co on zawiera.




Gdy już potwierdzimy maila możemy kliknąć w prezent (1/10). Wyskoczy z niego jakiś przedmiot (w tym przypadku kwiatek w doniczce) oraz kolejne pudełko, które będziemy mogli otworzyć dopiero następnego dnia.



Oprócz nowych mebli i prezentów nowy użytkownik otrzymuje dwa zestawy ubrań.



Niestety, jak to zwykle bywa nie ma nic za darmo :( Więc i tu pojawia się minus bycia nowym użytkownikiem, bowiem nowi otrzymują TYLKO JEDEN POKÓJ do swojej dyspozycji i aby posiadać więcej aktywnych pokoi muszą wykupić SuperStar.
Na szczęście stardoll nie wpadł na pomysł aby dotychczasowym użytkownikom, którzy nie są SS zabrać 3 pokoje, których nowo zarejestrowani nie otrzymują.

20 komentarzy:

Strzyga0707 pisze...

Fajnie :)

Natalia pisze...

skoro nowi maja tyle prezentow to ja tez poprosze, dlaczego niby mam byc poszkodowana, starzy uzytkownicy powinni dostac nawet bonus za niejednokrotnie doladowania

Kitty pisze...

E , to troche nie fair w stosunku do starych użytkowników , na początku dostaliśmy tylko 25 $ i nic więcej , trzeba było sobie kupić doładowania i nic nie mieliśmy ani ubrań , ani mebli , a tu nagle dostają po 75 4 , ciuchy , meble i8 jeszcze 10 prezentów , a satarzy użystkownicy to co ?? Już się nie liczą ??

Raffaella pisze...

To nie jest sprawiedliwe.Za te rajstopy dałam 3 stardollary,a nowi mają za darmo ;/

Natalia pisze...

ja moglabym miec nawet jeden pokoj, a nowym dopoki nie maja ss wystarczy w zupelnosci jeden pokoj, bo wyboru co do mebli to wielkiego nie maja, a i pieniedzy tez

Anonimowy pisze...

Ej no też chcę tyle stardollarsów!
No i te ciuchy... I fotel i stolik...

natexx96 pisze...

mam pytanie, zniknęły mi meble z jednego pokoju, nie ma ich w schowku, nie wiesz, gdzie mogą być? ;c

Magdalena pisze...

Pfff, co za chamstwo. Nic więcej.

Anonimowy pisze...

Eeeee ja też chce tak!

Asia pisze...

To teraz i nam - starym użytkownikom powinni tać coś takiego! ;//
Troche to nie fair ;PP Pzdr- Asiulka9610

memoriesx3 pisze...

szczerze to mi się to podoba. chociaż ja konto założyłam swoje dwa lata temu to dobrze że chociaż inni mają lepiej niż my kiedyś. ale faktycznie trochę to niesprawiedliwe...nie spodziewałabym się tego po stardoll ;]

Kadiri Chan pisze...

Zauważyłaś, że edytor kolorów też się zmienił i można przenosić lustro i wgl ? :)

Asia pisze...

a ja założyłam sobie nowe tak po nic ;PP Z ciekawości ;d I potwierdzam e-mail a tam OTRZYMAŁEŚ 75 darmowych Stardolarów,ale to nie wszytsko otrzymasz też 10 prezentów..

I co to za sprawiedliwość? :(:(
Asiulka9610

Abolish pisze...

To trochę nie fair. A co ze starymi użytkownikami?

Malakacha pisze...

no wszystko się w apartamencie pozmieniało, i wygląda na to że użytkownikom bez SS też zabiorą pokoje (obok nich są takie kwadraciki, to chyba jakiś limit) ;/ Ja też chcę te 50 sd których nie mamy ;/

duze_stopy pisze...

a tak zeby dopelnic - po dokupieniu SS do takiego nowego konta do dyspozycji sa 4 pokoje - kazdy nastepny dopiero po kolejnym miesiacu na stardoll (a zatem dopiero po 8 miesiacach mamy dostep do wszystkich)

Olcia . pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Narysowana pisze...

to dlaczego założyłam konto 3 lata temu - kiedy darmowe były tylko stardollary? po co doładowywałam konto, skoro mogłam mieć za darmo fajne rzeczy?

Miisia Guuziikowa. pisze...

żal z tego, nie cierpię faworyzowania. Dostają albo wszyscy, albo nikt. taka jest u mnie zasada. Widoznie stardoll ma coś z głową nie tak -.-
Tak samo jak z tymi darmówkami dla usa..
mam tego wszystkiego po dziurki w nosie. W dodatku nie odpisują mi wgl na wiadomości -.-

marchew pisze...

o co te wrzaski?
starsi czlonkowie maja codziennego stardollara. jestesmy dluzej, wiec powinnismy miec ich wiecej. na tym polega nasza "przewaga".