środa, 29 kwietnia 2009

Same zmiany :)

1. Od dzisiaj w apartamentach ikonki typu "Wyślij Prezent", "Wybierz Pokój" itd. zostały wymienione ze starych, płaskich obrazków 2D na obrazki 3D. Oprócz tego została dodana ikonka "Kup Ubrania / Kup Meble", która przenosi nas bezpośrednio do StarPlazy lub do MiniShopu.



2. Otwierając pełny podgląd naszego apartamentu możemy dowiedzieć się jaki jest jego stan jeśli chodzi o przepełnienie - zagracenie ;) Stan przepełnienia pokazuje nam różowa kreska z boku każdego pokoju. Z tego wnioskuję, że w danym pokoju będzie można posiadać określoną liczbę przedmiotów - dopóki różowa kreska nie dojdzie do końca.
PS: Obecnie u mnie w żadnym pokoju nie mam ani jednej rzeczy - zapewne trwa przeprowadzka, ponieważ liczba przedmiotów przy każdym pokoju się pokazuje i w każdym miejscu jest ona inna :)


3. Powiększyła się garderoba w głównym pokoju, oprócz tego meble z garderoby można przesuwać i chować.

4. Kolejną innowacją jest możliwość wejścia w MeDoll Editor innej dollki, gdzie można do woli wykonywać różne stylizacje. Opcja bardzo przydatna jeśli chcemy komuś doradzić jak ma się uczesać, jakiego makijażu ma użyć oraz jaką biżuterię założyć.


14 komentarzy:

mikalol pisze...

I nowy prezent jest również :)

Tenia.15 pisze...

stale są jakieś zmiany ok,a teraz otwierając moja strone stardoll wyskakuje biała strona,czy wy tez tak macie

Asia pisze...

I mozna przesuwać to lustro i szafę w głównym pokoju ;dd
Pzdr - Asiulka9610

mikalol pisze...

O i można nawet ruszać takimi rzeczami jak lustro czy szafka :]

duze_stopy pisze...

i pokój z garderobą się powiększył:) i można w końcu poprzestawiać szafkę i toaletkę!!!!

Iza pisze...

Tak i jeszcze to lustro i szafke i te przybory mozna w pokoju głównym przesuwać!

Anonimowy pisze...

ale super :D mozna wejsc w medoll editir innych dollek :D

annie. pisze...

Nowo założone konto dostaje fotel i stolik z Ikea. Dostaje duuuży skaczący prezent z trzema prezentami i z 3 workami. W pierwszym jest 20SD w drugim 25 a w trzecim 30 SD. I jest jeszcze jakiś prezent na którym pisze 1/10 który da się otworzyć po potwierdzeniu emaila.

Unknown pisze...

Super to wszystko! Wiecie już o sprawach z woreczkami, bo ja wiem jak je zdobyć!

Anonimowy pisze...

No nareszcie jakieś fajne zmiany ^^

Anonimowy pisze...

Ja akurat pierogi ruskie jadłam i...
pierog z wrażenia na ziemię mi wypadł(z buzi) a widelec z ręki wypuściłam;/ Idę robić nowe konto;)

loooooolcia14 pisze...

O matko, właśnie oplułam monitor...nie mogę się w tym wszystkim połapać, jak na razie mam spory bajzel w apartamencie.
Pozdrawiam.

Abolish pisze...

Choć raz stardoll wprowadził zmiany na lepsze.

Miisia Guuziikowa. pisze...

nie jestem jak narazie przekonana do tych wszystkich zmian. Są za szybko, występują jedne po drugich.. Muszę się zaaklimatyzowac :]