czwartek, 25 lutego 2010

PŁATNA REKLAMA - VogueBeauty

Cześć kochani:)
Tutaj VogueBeauty. Mam do was ogromną prośbę, na której i wy możecie skorzystać:)
Zagłosujcie dziś na moją scenerię pt: Piękna:) 5/5 . Jest to moje marzenie. Od paru dni próbuję wygrać scelink nerię: Piękna:) ale mi się nie udaje.
Zajmie wam to tylko chwilkę, a możecie wygrać nagrody i przynieść mi szczęście:)
Link do scenerii:


Możecie też wejść do mnie za pomocą tego linku: stardoll.com/member/VogueBeauty lub wpisując: VogueBeauty
Bardzo Was proszę o głosy
Każdy kto na mnie zagłosuje niech wpisze się w księgę gości. Możecie głosować także z innych kont.
JEŻELI MACIE WIĘCEJ KONT GŁOSUJCIE :)
Każdy głos i wpis do GB DAJE wam większą szanse na wygranie nagród:
1. Doładowanie SS
2. 100sd
3. Okulary Le
4. Konto na stardoll ss
5. Torebka LE
Nagrody zostaną rozlosowane oczywiście jak wygram scenerię!

Zredagowała VogueBeauty, opublikowała przyjaciółka HGPL.

5 komentarzy:

Pati :) pisze...

Ja zagłosowałam ze swoich wszystkich aktywnych kont i dałam ci 5/5 powodzenia a ta sceneria tak twórczo zrobiona podziw;)

Emisia1 pisze...

Zbankrutowałam :( / :)


- Czy to sen?
Czy ja właśnie wydałam nieświadomie 10zł na wirtualny obrazek pięknej sukienki?
- Tak!!!
- Ale ja przecież chciałam kupić tylko gorset za 65sd.

Magdaleena ♥ pisze...

Zagłsowałam na cb z 5 różnych kont a teraz zrobię kolejne żebyś wygrała tą scenerię!
Laura961

Magdaleena ♥ pisze...

zagłosowałam na cb 13 razy i do tego jeszcze po rozsylalam z mojego czatu wiadomosci.
Laura961

Zuza pisze...

Zagłosowałam z kont:
MissPapi098
Miss.Bou
konradosss
bakalia98
i z moich innych, dziś zrobionych kont ;)
Ponadto umieściłam na blogu reklamę Twojej sceneri.

Pozdrawiam!
Miss.bou