czwartek, 25 lutego 2010

Niestety są ludzie i LUDZIE

Jak widać dziewczynom takim jak ColourGirl96, GiRl122_, czupakabra, clevleen__, Agnefis, OrsaySuite_- oraz kilku innym "cudownym użytkowniczkom" stardoll już całkowicie pomieszał we łbie. Nie mogą się obecnie mścić na forum i na czacie bo zostały z nich wywalone to teraz postanowiły okupować konto mojej przyjaciółki. Wystarczy zobaczyć co obecnie wyprawiają w StarAlbumie HarajukuGirlPL, która i tak ma to głęboko gdzieś bo powiedziała żeby tego nie kasować i żebym się tym nie przejmowała.... OK, jej sprawa, ale uważam że dziewuszki i tak mają nieźle narąbane. Nie ma sensu ich zgłaszać więc nie róbcie tego, bo to tylko strata czasu, który warto wykorzystać na coś lepszego niż użeranie się z pokemonami.

11 komentarzy:

kalamba pisze...

Masz rację do mnie tez się czepiały ....no ale cóż niestety !

Anonimowy pisze...

Ha! Ale o co im chodzi ? Co im zrobiła HGPL ? Nie znam HGPL dobrze, ale wiem, że jest ona skromną i miłą osóbką i właśnie z tego powodu czepiają się jej pokemony ;/. I właśnie takie "cudowne użytkowniczki" uważają się za kogoś...mmm...jak to ująć? Lepszego? Ale masz rację, stardoll całkiem pomieszał im w łbach. HGPL to jedyna osoba jaką znam, która jest...hm..jedną ze sławniejszych osób na stardoll ale ma do wszystkiego w tym "cudownym" wirtualnym świecie dystans. Ale jak wszędzie zdarzą się zazdrosne głupki...

Lady3000 pisze...

No, tak myślała, że w końcu gdzieś o nich usłyszę.! I proszę stało się..! To są administratorki forum, którego reklama była na blogu Lucasa (Lucas.Poland) ! A to forum jest okropne.! Wszystko takie ustawione, nie można nic samemu zrobić bo od razu Cię wyrzucą, albo dostajesz ostrzeżenie, ja tam jestem ale zaraz się odpisze, bo to jest bez sensu...! Nie da się wytrzymać.! Jedna dziewczyna zrobiła nawet Anty Klub na tamto forum i te dziewczyny, bo to co one tam wyrabiają w głowie się nie mieści..!


Pozdrawiam, mam nadzieję, że dadzą sobie spokój.!

Anonimowy pisze...

Chcę tylko podkreślić, że z tego co wiem, konto Agnefis jakiś czas temu zostało skradzione. Nie wiem, czy już je odzyskała, ale nie sądzę..

Avalanche. pisze...

Nareszcie ktoś przeczytał mój list,można zrobic nowy nabor do Moderatorów?

Anonimowy pisze...

Kutwa, Harajuku... czemu Vievse nie ma w tym poście? Byłabyś łaskaw mnie tam wpisać? :D
Hmm, jakbyscie byli mądrzy, potrafili rozmawiać na nasze tematy to czemu by z wami nie rozmawiac? ale 3/4 osob ktore przybywaly na chata zaczynaly smecic.

Anonimowy pisze...

Ha! Te "cudowne" dziewczynki nawet forum skopiowały!
http://yfrog.com/0b65779541j
Usłyszałam o tym forum właśnie z komentarza, tu na blogu. Zarejestrowałam się tam ( pod anonimowym nickiem ) i jak z kserokopiarki!

Mentality pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
BananAngleCream pisze...

Masz wielką racje. Myślą, że są fajne i się wywyższają. Ale niektóre dziewczyny je uwielbiają. STOP .! Myślą, że są najlepsze i krytykują innych - a same nigdy chyba nie pomyślały co robią .

BananAngleCream pisze...

Napisałam to na jej forum - i mnie zbanowała i dobrze ;>

HarajukuGirlPL pisze...

Vievse
Porażka! Co to znaczy "rozmawiać na wasze tematy"??? To jakaś pomyłka! Każde forum z założenia jest DLA WSZYSTKICH, a nie tylko dla tych co chcą rozmawiać na tematy określonej grupy ("elity"). Stworzyłyście sobie klub 8 wspaniałych i jak tylko temat lub nazwa użytkownika wam nie podchodzi to wywalacie. Do du... z takim forum! Na szczęście nie tylko ja tak myślę, ale spora część użytkowników.