wtorek, 17 listopada 2009

Do sprzedania - DKNY Orange Shoulder Bag

Wystawiam po raz kolejny te oto torebkę. Osoba, która ją wygrała się wycofała, nieładnie postąpiła no ale trudno się mówi, są ludzie i "ludzie", nie każdy potrafi być słowny...
Tym razem żeby nie było licytowania od 1 stardollara (bo to mnie tylko rozśmiesza) ustalam cenę wywoławczą 90$. Od razu mówię, że chciałabym się jej szybko pozbyć więc zależy mi na kupcu słownym i obowiązkowym, a nie ta takim co to po tygodniu się wycofuje.

 
OBECNIE NAJWYŻSZA OFERTA to 120$ od D......0

13 komentarzy:

Ivana11 pisze...

100$. Od zaraz.


Pozdrawiam, DarkaOlcia300.

DOMOWNA pisze...

100

Ivana11 pisze...

Zmieniam zdanie-120$!

Pozdrawiam, DarkaOlcia300.

pesymistka.x3 pisze...

Rzekoma koleżanka -_LakostA_- zaproponowała mi odkupienie konta lolcia234, za 4 doładowania ss. Chciałam zobaczyć czy aby na pewno nie kłamie, więc zaproponowałam jej konto Pomidorek13 za 2 doładowania ss na konto collection.DKNY ;-) Podałam jej hasło i wszystko, by mogła je doładować. Oczywiście dziś nie mogłam się dostać na konto i pogroziłam jej trochę, że ma mi oddać to konto bo inaczej powiem wszystkim moim znajomym, porozsyłam info na blogach i podam ją do admina. Oczywiście do admina za chwilkę napiszę, ale chciałam Was tylko ostrzec. Tak się przestraszyła, że mi to konto oddała ;-)

WWW.STAR-AUCTION.BLOGSPOT.COM

alex_andra123 pisze...

harajuku mam pytanie nie wiesz czy są jeszcze inne proxy do klubu hannah monntanah bo ja tych próbowałam już bardzo wiele razy i nic
bardzo prosze o pomoc najlepiej takie które działają na explorerze

alex_andra123

diamencik :) pisze...

Nie dziwię się że ludzie nie kupują ... za taką torbę to ja bym 3 sd dała ;) jestem na blogu co dzień .
dawaj więcej darmówek bo na to ludzie lecą !!!



ps. to kobieto sprzedawaj taniej bo ta torba to za 3sd a ta stara sukienka LE to tylko z 12 sd :) nikt takich drogich rzeczy nie kupuje :)

HarajukuGirlPL pisze...

diamencik
przyszłaś tutaj zabłysnąć swoją "inteligencją"? to idź błyszczeć gdzieś indziej, bo obierając tę drogę na pewno sławna się nie staniesz!

meg pisze...

matko diamencik, ile ty masz lat? chyba niewiele...to blog Harajuku i będzie pisała co będzie chcieć. I jeszcze proponowane przez ciebie, diamencik ceny..nie ośmieszaj się

patolcia pisze...

no własnie a z reszta czym starsze tym drozsze

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

mój nick aisha11111
125;**

Unknown pisze...

aisha11111
125

Kamila99001 pisze...

ładna jest :)