wtorek, 17 listopada 2009

Kilka spraw + spoiler

Pierwsza i najważniejsza to taka, że ze względów zdrowotnych będę teraz na blogu i na stardoll przebywać nieco rzadziej niż dotychczas. Grozi mi kilkutygodniowy pobyt w szpitalu, do którego jednak wolałabym nie trafić, tak więc chyba sami rozumiecie - zdrowie przede wszystkim!

Druga sprawa: jeśli ktoś nie pamiętał to przypominam, że od 16 listopada można pobrać kolejne i ostatnie zarazem darmowe ubranko dla Małpki Eyepet. Instrukcję jak to zrobić zamieszczałam już dwa razy na blogu więc można poszukać.

Trzecia sprawa: Od wczoraj prowadzona jest kampania reklamowa BFF. Wystarczy zatwierdzić 10 punktów kodeksu przez dziesięć kolejnych dni i po tym otrzymacie darmowe "coś" co pokazywałam kilka dni temu w spoilerach, a dokładniej jest to wisiorek do naszyjnika, który był rozdawany w poprzedniej kampanii BFF :)

Czwarta sprawa: Możecie próbować sobie pobrać darmówki Barbie.
Lalkę otrzymacie logując się na stardoll poprzez bramkę proxy surfert.nl
Pozostałe darmówki (peruka i poduszki) są dostępne jedynie po zapisaniu się do klubu o nazwie "BarbieNL". Niestety, żeby to zrobić należy zmienić manualnie proxy w przeglądarce i wtedy dopiero próbować zapisać się do owego klubu:
http://www.stardoll.com/nl/clubs/home.php?id=1620274
Proxy, na którym można próbować to: 217.114.108.12 port 80 lub 85.113.226.66 port 80
Ja próbowałam zapisać się przez normalną bramkę online, jednak okazało się że są zabezpieczenia, więc jedynie zmiana proxy w przeglądarce może coś dać. Po kilkunastu próbach udało mi się na tym pierwszym proxy. Powodzenia!


Piąta sprawa: logując się na stardoll przez bramkę goproxing.com otrzymacie za darmo zielony telefon

Szósta sprawa: Na stardoll odbywa się obecnie konkurs na temat wiedzy o polskiej modzie. Znajdziecie go pod adresem: http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=177. Przyznam, że najwięcej problemów stanowi pytanie nr 2: Która z marek nie jest polska? Quazi, Bershka czy Reserved.

Siódma sprawa, też bardzo ważna: Od połowy listopada czyli dokładnie od wczoraj płacąc SMS-em za SuperStar otrzymuje się nie 1 miesiąc a ZALEDWIE 3 TYGODNIE czyli dokładnie 21 dni SS. Oczywiście kwota SMS-u nie zmalała i nadal wynosi 11zł oraz daje 115$. Podobna zmiana dotyczy doładowania przez telefon stacjonarny, z tym że tu za kod doładowujący który kosztuje 8,12zł otrzymujemy tylko 2 tygodnie SS oraz 85$. Prawda, że cudownie?! Obcięli 9-10 SS! "SUPER!" Ciekawe co za "geniusz" siedzi i planuje te zmiany. Poza tym z tego co sama zauważyłam to polscy gracze ładują strasznie dużo kasy w stardoll, więc oni są sprytni, bo wiedzą, że jak się obetnie z miesiąca na 3 tygodnie to i tak będziemy kupować SS, więc dlaczego nie podwyższyć stawki?!



No to tyle na dziś. Być może wpadnę tu jeszcze po południu, żeby zatwierdzić komentarze. Trzymajcie się ciepło, do usłyszenia.

25 komentarzy:

Kasia963 pisze...

Życzę Ci zdrowia :))

Anonimowy pisze...

dużo zdrówka :)

Ania pisze...

Zdrowiej ;)

nati95x3 pisze...

Harajuku ja też choruję i całkowicie cię rozumiem! wracaj szybko do zdrowia ;)

nati95x3 pisze...

.. a i jeszcze zapomniałam o tym klubie barbie... udało mi się zapisać.. za pomocą tego pierwszego proxy... ;) dziękuje bardzo za info... jeśli ktos chce zobaczyć te darmówki z klubu to zapraszam... ;)

Anonimowy pisze...

Udało mi się zapisać do klubu :)
Nawet nie wiem jakim cudem :)

Anonimowy pisze...

Życzę zdrowia ;)
Mam pytanie. Napisałaś, że próbowałaś kilkanaście razy si zapisać. To znaczy, że ciągle dawałaś 'odśwież'? Bo u mnie się nie da. Wyświetla się, że kub jest niedostępny :/

Praline pisze...

:) Też chora jestem.
Mam pytanko.
Ile warte MKA Skin Pants?
To dla mnie ważne
Pozdrówka

Koris1 . pisze...

"Pamiętajcie, że ludzki umysł zawiera w sobie największą potęgę tego świata. Nieważne ile razy przyjdzie wam wykonywać tę samą rzecz róbcie ją dopóty, dopóki nie zostanie dobrze zrobiona. Wierzcie w siebie niezależnie od tego, ile negatywnej energii ciągnie was w dół. Odrzućcie ją i pamiętajcie będziecie tylko tymi, którymi chcecie być. A najważniejsze, po stokroć najważniejsze, jest pozostanie skromnym. Tak skromnym jak nowo narodzone dziecko. Być może swojemu talentowi zawdzięczać będziecie siłę czy władzę nad ludźmi, ale nigdy nie dajcie się ponieść pysze ani dumie. To zguba ludzkości. "

Michael Jackson .

stardoll-by-koris1.blogspot.com

zdrówka . ; *

Anonimowy pisze...

Udało mi sięęę xD I przy okazji zapisałam die scenerie na konkurs (Barbie i jakąśtam) i dostałam darmówki z klubu Littlest Pet Shop :D

Weronika pisze...

Zdrowiej!
A ja spróbuję może mi się uda

Rodzynka pisze...

Bershka jest nie polską marką, chyba hiszpańską - nie jestem pewna na 100%;)Ta bluzka czarna na spoilerze jest w stylu elle. Zdrowiej jak najszybciej.

Karolajn pisze...

no to szybkiego powrotu do zdrowia:*

memoriesx3 pisze...

to tak jak wszyscy powyżej : zdrowiej! :D
Z tym Superstar to mnie już dobili...:(

Julisia-isia pisze...

Darmówka do zdobycia- banalna, za 1 razem mi się udało ;)

Anonimowy pisze...

Quazi jest firmą włoską ;)

Galupik pisze...

Hej Harajuku ; ]
Mam do cb. prośbę .
Pisałaś ostatnio o kontach sprzedawanych .. Mogłabyś napisać na blogu, że i ja sprzedaję swoje? Bardzo mi na tym zależy ..
Galupik .

Ayame pisze...

Mi się udało już za pierwszym razem :)

Gabigepard pisze...

czesc powiesz mi Harajuku czemu jak ja zmeieniam proxy na peruke barbie to czemu mi sie nic nie wyswietla i nie moge nic zrobic???

Curleey .♥ pisze...

super tylko że nie udało mi się zrobić tej darmówki z peruką i poduszkami.
jeżeli ktoś uczciwy kto nie kradnie kont mógłby to zrobić to pisać na gg 1981461
z góry dziękuję bardzo mi zależy
a z SS to przesadzili
Stardoll w ogóle się psuje

Stardoll pisze...

Zdrowia ;)

kamila11130 pisze...

Zdrowiej, zdrowiej!

A i jeszcze jedno...
Jak chciałam zrobić sobię
darmową perukę Lady GaGi to
zmieniałam proxy kilkanaście
razy i jak wchodziłam na tą stronę
co podałaś to pisało coś takiego:

Forbidden 404

Jak coś to na stardoll jestem Kamila11130 - kupujcie u mnie w starbazaarze!

Klaudia ` pisze...

A ja nie umiem od dłuższego czasu zdobuć zadnych darmówek poprzez zmianę proxy, a miałam już dwa razy zmieniny komputer :P. Wcześniej wszystko wychodziło, a teraz nie, nawet nie zdobyłam tej ślicznej sukni ślubnej, ani kredki do oczu ;-/

DameBiebss pisze...

pomocy mam pytanie czy jeszcze teraz mozna to zdobyć czy klub jest dostępny proszę o odpowiedź na konice stardoll 1111ania

Clawdeen.High. pisze...

Fajnie si macie mi cały czas po 20 próbach wyskakuje "Nie udało się połączyć z serwerem Proxy" :'(