środa, 30 września 2009

Kod na buty z kolekcji Baby Phat - UWAGA! Obecnie nie ma ich w StarPlazie

Bardzo prawdopodobne, że sklep Baby Phat już wszedł, tyle że nie dla Polski (tu nie mam pewności) i stąd właśnie dostępne są buty ale wyłącznie poprzez wpisanie odpowiedniego kodu w StarPlazie.
Buty kosztują 5-6$ i obecnie są tylko dla SS chociaż jak zaczynałam to pisać były dla wszystkich :(
Jeśli chcecie zakupić którąś parę to kliknijcie w poniższy link. Przeniesie on Was do przymierzalni w StarPlazie, gdzie będziecie mogli dokładnie obejrzeć buciki i zadecydować czy je kupić czy nie :)
PS: Z góry mówię, że nie wiem jak długo buciki będą dostępne na tym kodzie, dlatego radzę się spieszyć.
Kliknij w poniższy napis z linkiem:

7 komentarzy:

Moda i Szyk pisze...

Suuper są kupiłam wszystkie:P

europra pisze...

thx.
ja kupiłam 3 pary,ciekawa jestem kiedy sie pojawi cały sklep;D

kiki652 pisze...

Zakupione ^^

Angelika pisze...

podobają mi się ;D

Unknown pisze...

Niektóre są prześliczne, ale ja nie mam ss ;(

anitka pisze...

Szkoda ,że nie są dla ss , ale kupiłam nową torebeczkę z Kohls
Jest ładna no ale cena 8$ ....
Piękne buty:>

Martyśka;> pisze...

Te buty są świetne ciekawe kiedy wejdą do Polskiej starplazy ? :>