czwartek, 1 października 2009

Torba Nicka Jonasa oraz jego inne rzeczy, których nie ma w StarPlazie

Tym razem podaję kod na męskie ciuchy z serii Nick Jonas (Jonas Brothers). Nie są one zbyt piękne, ale może jakiś chłopak się skusi. Większość jest tylko dla SS. Ja kupiłam tylko torbę :)
Kod działa identycznie jak ten na buty, podany w poprzedniej notce :) Klikamy w link, przenosi nas do przymierzalni w StarPlazie, wybieramy ciuchy poprzez odrzucanie zbędnych, kupujemy to co nas interesuje i gotowe. A oto link:


3 komentarze:

Unknown pisze...

Nie podoba mi się ta ubieranka ;/ strasznie niepodobny

Bartosz pisze...

Dzięki wielkie za info...ale i tak kupiłem tylko błękitną koszulę i płaszcz

Martyśka;> pisze...

Witaj Harajuku!
Mam wielką prośbę wymyśliłam całkiem nowy pomysł :(zajrzyj)
jest on na blogu :http://kociol-stardoll.blogspot.com/
Wszystko opisane jest w pierwszej notce ! .Proszę zainteresowanych zgłaszać się pod notką w komentarzu! ; D
Pozdrawiam ;)