środa, 30 września 2009

Darmówki Avril Lavigne Black Star



Wystarczy zalogować się na stardoll poprzez bramkę myproxy.ca wpisując adres:
stardoll.com/pl/campaigns/blackstar aby otrzymać trzy powyższe przedmioty z kolekcji Avril Lavigne Black Star - perfumy, koszulkę i sukienkę. Kto otrzymał wcześniej perfumy z klubu Avril lub zakupił już sukienkę w StarPlazie to otrzyma je po raz kolejny i w związku z tym będzie miał te przedmioty w apartamencie podwójnie! :)
Darmówek z Black Star będzie więcej. Każda z nich jest wyszczególniona na samym dole strony kampanii reklamowej.


ula1223, dzięki za info :)

18 komentarzy:

Aravilar pisze...

to trochę głupie, bo ja kupiła sobie te rzeczy a teraz dostane je znowu tyle tylko że za darmo....to nie mogli zrobić na odwrót???
brak jakiejkolwiek inteligencji....

Unknown pisze...

te buty srebrne są boskie !!!

Unknown pisze...

O.o 200 stardolarów się dotanie czy to tylko brak moich umijętności angielskich...???

ZlotaSpinka pisze...

Ja Też je kupiłam jakiś czas temu i nie jestem zachwycona;/ Chociaż niektórych rzeczy nie kupiłam;)

nonsens pisze...

zgadzam się z Aravilar... bez sensu ;p .

hiyami pisze...

a ja dostłam tylko perfum ! ;(

Jori pisze...

a ja nie umiem angielskiego, bo uczyłam sie tylko francuskiego i nie wiem co zrobić jak wejdę w ten link, dziewczyny pomóżcie

HarajukuGirlPL pisze...

Jori, właśnie o to chodzi, że NIC NIE MUSISZ ROBIĆ! :)
Wchodzisz tylko na tę bramkę, podajesz tam adres który napisałam na czerwono, logujesz się i koniec :)

Unknown pisze...

a jak wziąć udział konkursie bo mi jakoś nie wychodzi

nikt pisze...

Ja też juz kuoiłam wcześniej tą sukienkę różówą i tą bluzkę z krawatem :( i wydałam ponad 10 sd:(((((

Qven pisze...

ja mam problem, weszłam na to i teraz nie moge się wylogować :(

HarajukuGirlPL pisze...

Qven, nie napisałaś dokładnie o co chodzi! Jak to nie możesz się wylogować? Nie ma guzika "wyloguj"? Czy ci się strona nie wczytuje?
Zamknij przeglądarkę i po kłopocie, sesja sama wygaśnie

Anonimowy pisze...

Jak ja uwielbiam moją oszczędność, dzięki której nie zakupiłam wcześniej różowej sukienki... Niestety zakupiłam bluzkę z krawatem i bluzę... Trochę nie pomyśleli.
Wszystkie te rzeczy już tak naprawdę się pojawiły, oprócz czarnej bluzki z napisem ;/ Ehh... stardoll :)

meg pisze...

tam na samym dole tej kampanii jest taki napis: THANKS FOR VISITING GIFTS. oraz daty pod ubrankami. Jesli dobrze myśle a raczej tak, to jeśli wejdziemy tam np. 7 Oct to dostaniemy darmowy ciuch, itd.

HarajukuGirlPL pisze...

clevleen97
tak, i to właśnie napisałam w powyższej notce :)

meg pisze...

oj przepraszam nie zauważyłam...

Aisha_0 pisze...

Jak wystawiać na sprzedaż projekty Avril Lavigne!! HARAKUJU PLISKA O POMOC!!

Martusia1600 pisze...

hej! dziewczyny nie wiem jak zrobić te ubrania jak ktoś chce mi pomuc to niecz napisze na stardoll.com wiadomość jak to zrobić te ubrania to mój lodin:Martusia1600