niedziela, 28 marca 2010

Wyniki konkursu na urodzinową scenerię dla HGPL - CoverDoll PL ®

Dziękuję wszystkim za udział w konkursie na urodzinową scenerię. Wybór był bardzo ciężki, gdyż scenerii było niemal 350 i wszystkie były cudne! Niestety jak to w konkursach bywa musieliśmy się zdecydować jedynie na kilka z nich.
Zatem ogłaszam, że zwycięskie scenerie wykonały czachaHSM, beata127 i AKarolina. Zwyciężczynie otrzymują po 30$, link na blogu do swojej MeDoll na miesiąc oraz prezent niespodziankę - umieszczenie na okładce Magazynu CoverDoll PL ®, który właśnie wznowił swoją działalność :)


W związku z tym, że nie wiedzieliśmy które scenerie wyróżnić postanowiliśmy aby było ich 20 a nie 10 tak jak to było ogłoszone pierwotnie. Zwycięzcy wyróżnionych scenerii otrzymują 10$ i prezent ze Suite Shopu (jeśli nie są SS to otrzymują to 10$ w prezentach). A oto wyróżnienia:

macdalenka *, Coralinka *, pseudomin *, katarzyna1987 *, Justa-xD *, Majka_Miss *, Jagusia15 *, apsik3 *, KadiriChan *, anita175 *, Ula74 *, sahara74 *, 12_Bloom *, Frytasna1997 *, anitkaz *, Amilly14 *, CoolGirl1300 *, stylemisia *, Kika_supcio *, aganieszka *
* - osoby oznaczone gwiazdką (*) otrzymały swoją nagrodę





Jeśli chcesz zobaczyć ten slideshow w oryginalnych rozmiarach to kliknij na niego!

Wszystkim dziękuję za udział i zapraszam do kolejnych konkursów :)

11 komentarzy:

Kropka pisze...

Gratuluję wszystkim !Również tym co nic nie wygrali.

Tweedy pisze...

śliczne scenery....;)

Anonimowy pisze...

gratki dla all :)))

Nuttella. pisze...

harajuku , mam pytanie :)
jak nazywa się piosenka w tym obrazkowym filmiku ? ;D

Justa-xD pisze...

Dziękuję za wyróżnienie ! NIespodziewalam się ;D jestem taka happy !!!

wystawiłam już przedmiot, nick - Justa-xD

Na prawadę dziekuję !!!!
:******

Saturnina pisze...

Ojej! Wygrałam, dziękuję :)

aganieszka pisze...

wow wyruzenie łał to naprawde cos miłego dziekuje :*** graatki dla wygranych i przegranych

miqusia pisze...

Gratuluję wszystkim. ;)

Harajuku, czy mogłabyś mnie dodać do kalendarium społeczności stardoll? Mam dziś urodziny. :)

Fifa 10 pisze...

Nooo. Dla mnie to te scenerie nic wielkiegoo ale widać przynajmniej że to urodziny . Brzydkie też nie są i wgl Gratkii ;xx

Olka pisze...

Acha jestem Will

Olka pisze...

Czy dodawałaś/liście wszystkich którzy brali udział w konkursach w pokazie slajdów? Bo jak wszyscy to mnie tam nie ma ;/