wtorek, 23 marca 2010

Forum Awards - edycja pierwsza

W marcu na naszym forum (od dziś "Nasza Kafejka") po raz pierwszy odbył się konkurs zatytułowany Forum Awards, dotyczący oczywiście stardoll.
Jak to zwykle bywa z pierwszymi edycjami konkurs był robiony na szybko przez co był lekko niedopracowany, no ale udało się go doprowadzić do końca i zwycięzcy otrzymali specjalne rangi, które są widoczne przy ich nazwie.

W związku z tym pomyśleliśmy sobie (my czyli właściciele i użytkownicy forum), że można by było ogłaszać ten konkurs co miesiąc, czyli co miesiąc każdy z użytkowników miałby okazję wygrać jeden z tytułów, których obecnie jest kilka. Oczywiście konkurs wymaga dopracowania niektórych szczegółów takich jak regulamin, nominacje, grafiki rang i inne, ale myślę, że z tym nie będzie większych problemów.
Co o tym sądzicie? Możecie wypowiedzieć się w komentarzu lub zostawić swój głos w ankiecie :) Oczywiście ankieta ta nie jest zobowiązująca i jej wynik nie przesądza o tym, czy Forum Awards będzie się odbywać czy też nie. Dodam tylko, że pomysł na forumowe nagrody nie jest moim pomysłem, a pomysłem samych użytkowników, którzy nam go przedstawili i zrealizowali od samego początku do końca z naszą małą pomocą.




7 komentarzy:

Lama pisze...

dla mnie bomba .

Mangai .

Saylor pisze...

baaardzo chętnie wezmę w tym udział. :D
wzięłabym pewnie i tamtym razem gdybym nie dowiedziała się o wszystkim po fakcie :/ powinno być to bardziej rozgłoszone...

pozdrawiam all - Ju_Ten_Tamten
na forum znana jako Julia
xD

Natalija pisze...

dla mnie spox

Games&Apps pisze...

Mi się ten konkurs podoba ;)
Ale dołożyłbym jeszcze :
Najładniejsi chłopcy z forum czy cos takiego ;)
Jest kilka chłopaków więc czumu nie ;)

Ania pisze...

strasznie mi się podoba :) super pomyślane :*
na stardoll agentura.

Zuza1997 pisze...

Jej, już niedługo, twój blog będzie miał 2000 użytkowników!Fajnie... ;)

Zuza

Anonimowy pisze...

superrr