sobota, 27 marca 2010

Blogowy Koncert Życzeń

Dziś urodziny obchodzą:


urodzeni w tym dniu to między innymi:

1936 – Jan Ptaszyn Wróblewski, polski saksofonista jazzowy
1942 – Michael York, brytyjski aktor
1950 – Tony Banks, brytyjski muzyk zespołu Genesis
1957 – Krzysztof Pieczyński, polski aktor, pisarz
1963 – Quentin Tarantino, amerykański reżyser filmowy
1969 – Maurycy Gomulicki, polski artysta grafik, fotograf
1969 – Keith Flint , brytyjski muzyk, wokalista zespołu The Prodigy
1970 – Mariah Carey, amerykańska piosenkarka
1971 – David Coulthard, brytyjski kierowca Formuły 1
1973 – Agnieszka Dygant, polska aktorka
1975 – Stacy Ann Ferguson, amerykańska wokalistka zespołu Black Eyed Peas
1988 – Brenda Song, amerykańska aktorka ("Nie ma to jak Hotel")

Imieniny obchodzą:

Aleksander, Archibald, Augusta, Benedykt, Ernest, Franciszek, Gelazy, Gelazja, Jan, Lidia, Łazarz, Macedoniusz, Marot, Marotas, Narzes, Robert i Rzędzimir.

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!







10 komentarzy:

Kropka pisze...

Wszystkim osobom , które obchodzą dziś imieniny lub urodziny WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!

VShila pisze...

a David Coulthard? r. ur. 1971

sto lat!

HarajukuGirlPL pisze...

VShila

Niestety nie da się wymienić wszystkich urodzonych tego dnia, bo zrobiłby się z notki taśmociąg :)
Dlatego właśnie na górze umieszczony jest napis:
"urodzeni w tym dniu to między innymi", co oznacza, że wymieniam tylko kilka osób z kilkudziesięciu :)

miqusia pisze...

Harajuku, mam pytanie. Skąd wiesz, kto się kiedy urodził? :D
Ja mam 13 urodziny jutro, a nick na Stardoll- Miqusia. ^^

HarajukuGirlPL pisze...

VShila

OK, specjalnie dla Ciebie dodałam bo wiem że kochasz F1 i tego gościa

VShila pisze...

dzięki Harajuku :*******

miqusia pisze...

tj. kto ze Stardoll się kiedy urodził. :D

Anonimowy pisze...

A mogłabyś mnie harajuku dodać do kalendarza urodzinowego?:)Ja mam urodziny 29 kwietnia!

applegabi pisze...

harajuku dziś dostałam darmuwki z LPS nie jestem za stanów i nie zmieniam proxy doradź skąd się wzieło?!

Anonimowy pisze...

wszystkiego naj ;)))