środa, 12 sierpnia 2009

Nie robię więcej darmówek! ŻADNYCH!

Niestety nie jestem w stanie obsłużyć kilkaset osób, które zgłosiły swoje dane po to aby wykonać im darmówki, zwłaszcza bluzkę ze "Słonecznej Sonny". Po prostu nie mam na to czasu, a nie mogę tylko siedzieć i robić darmówki, bo jest Was za dużo. Musicie sobie od tej pory radzić sami, lub poprosić o pomoc zaufaną osobę. Pamiętajcie tylko, aby nie podawać swojego hasła pierwszej lepszej napotkanej osobie, która zaoferuje Wam pomoc, bo czasami lepiej obejść się bez tych darmówek niż stracić konto na stardoll.

7 komentarzy:

memoriesx3 pisze...

Zgadzam się...

karolcia.11 pisze...

proszę powiedz mi jaki jest numer proxy i zapraszam na mojego bloga

olciia1994 pisze...

zgadzam się z tobą harajuku .
jesteś znana przez dużą grupę polaków na stardoll wiec jeśli zaczynasz pomagać jednej osobie to druga także chce ... i robi się bałagan .

Bloomisiak pisze...

Ja mogę Wam pomóc, nie kradnę kont, bo mam dwa swoje. Możecie mi zaufac ;)

Jestem Bloomisiak, piszcie na moje konto :)

jotka15 pisze...

ja pamietam że starałąm się o nią przez 3 dni ale nie byłam u sibie i nie mogłam jej zdobyć, gdy teraz wróciłam na "stare śmieci" zdobyłam ją bez trudu :D Teraz będę mojej siostrze ją załatwiać :D Jeśli ktoś chce mogę pomóc. Mój nick na stardoll to jotka15. Uwielbiam moje konto i zapewniam, że nie chce waszych kąt.

Anonimowy pisze...

ja chetnie pomoge ;) juz zrobiłam paru osoba

xxpatkaaxx &Poland_girl12 pisze...

ja także mam mało czasu ale pomocy nie odmawiam i nie namawiam nikogo na siłę ich wybór albo zaufają albo nie