poniedziałek, 11 marca 2013

Nowy Dzień Nowe Metki

Witam ponownie.Tak jak obiecałam dziś przedstawiam wam kolejną metkę.I oto ona.

ania_love4

Przed:Sama nie wiem jak to opisać ale coś w tym stroju mi nie pasuje i nie wiem co.Może to buty,a może leginsy.Na prawdę nie wiem ale coś mi tu nie pasuje.


Po1:Kobieco,elegancko i gustownie.Czerń i biel jest zawsze mile widziana w świecie mody gdyż świetnie się komponuje ze sobą nawzajem jak i również innymi kolorami.W tym przypadku użyłam krótkiej sukienki bez ramiączek.Nie wiem jak określić ten kolor dołu sukienki ale z kopertówką w kratkę,czarnymi rękawiczkami i szpilkami świetnie się komponuje.

Po2:Luźno i codziennie.W ostatnim czasie bardzo modne są swetry więc postanowiłam użyć tego i dodać do niego czarne rurki,adidasy i bluzkę pod spód aby było widać ramiączko.Efekt wyszedł taki jak oczekiwałam.

LISTA OCZEKUJĄCYCH:
1.nika500 - 12 marca
2.Ibiza1998 - 13 marca


Czekam na chętnych.Robię nie tylko metamorfozy doll ale również i pokoi.Zgłaszajcie się w komentarzach i w mojej KG

6 komentarzy:

Emma :) pisze...

zg się do oceny apartamentów, pokój na samej górze

Emma :) pisze...

LovePikus

paige.mathews pisze...

LovePikus źle mnie zrozumiałaś ja robię metamorfozy pokoi,a nie oceniam

Emma :) pisze...

z hasłem? a to nie jedn ukradła mi 20 sd

paige.mathews pisze...

metki są bez haseł

Paula552 pisze...

Ja uważam, że w przed wszystko idealnie do siebie pasuje. Po 1 jest ok, wszystko dopasowane. Natomiast po2 mi się nie podoba. Znam Anię, i wiem, że ma lepsze buty, a Ty dałaś jej te goryle..
Paula552