sobota, 26 stycznia 2013

Klub Akademii Stardoll na NK i na FB (new)

Jeśli posiadacie konto na Naszej Klasie (fikcyjne lub prawdziwe) i jesteście zainteresowani wszystkim co dotyczy Akademii Stardoll (zadania, pomoc, nagrody, itp) to zapraszam Was do nowego klubu Akademia Stardoll, który znajdziecie pod poniższym linkiem:


Pierwsze 10 osób otrzyma ode mnie gift-niespodziankę ZA STARDOLARY :)
Zapraszam :)

EDIT:

Ponieważ spora część czytelników pragnie grupy na FB proszę bardzo:


Tu tak samo jak i na NK pierwsze 10 osób otrzyma gift za stardolary :)

11 komentarzy:

MalaMargusia pisze...

To NK jeszcze istnieje?...

angelika pisze...

dołączyłam


Angelika.1999

LovePikus pisze...

ja juz dołączyłam Jestem (inicjał) K.K.

Maryna Linchuk pisze...

dołączyłam jako MarynaLinchuk

Punkdosia

wikipet201 pisze...

No to super że jest taka strona :)
wikipet201

Paula552 pisze...

Lepiej by było na fb, na nk od lat już nie wchodzę..

monia129 pisze...

Dołączyłam :3 Ale fakt, na fb było by lepiej...
monia129

LovePikus pisze...

ale na fb już jest ;)

angelika pisze...

jestem tu i tu


Angelika.1999

Maryna Linchuk pisze...

dołączyłam na facebooku jako MarynaLinchuk

Punkdosia

Aleksa.De.Nile0707 pisze...

Ja już dołączyłam do facebooka :)