foto: www.travelfreak.com
Tegotoczna kampania OKTOBER FEST nieco mnie zaskoczyła. Nie dość, że pojawiła się na stardoll po raz pierwszy to jeszcze "wypchnęła" ze stałych wydarzeń kampanię PINK FOR OCTOBER, która od lat w październiku miała tutaj swoje miejsce. Zaskoczenie jest tym większe, że w rzeczywistości Oktober Fest (inaczej dożynki chmielowe) to święto, w którym wysokoprocentowe piwo leje się strumieniami, a jak wiadomo trunek ten jest przeznaczony dla dorosłych, a nie dla dzieci (a tych jest przecież większość na stardoll). Jak podaje wikipedia w trakcie tego festynu wypijane jest około pięciu milionów litrów piwa - sporo!
foto: www.amherstaisle.com
foto: www.krakow.pl
Jak myślicie, czy Pink For October w tym roku się odbędzie? Czy całkowicie poszedł w zapomnienie?
A tak wyglądała kampania Pink For October w poprzednich latach - KLIK
4 komentarze:
Używki są przeznaczone dla dorosłych,a rzeczywiście na Stardoll królują dzieciaki i młodzież.
Kampania zmusza do poszukiwania w Internecie ciekawostek o piwie i festynie z nim związanym -to może niektórych zachęcić do sięgnięcia po alkohol. Skoro reklamują piwo na Stardoll to pewnie jest świetne!
Na co komu walka z rakiem, przecież to oklepane....
Na Stardoll jest coraz więcej dorosłych osób, za wszystkimi słynnymi Dolkami, pięknymi apartamentami i zadbanymi kontami stoją DOROSŁE osoby. Stardoll przestał być zabawą dla tylko dla dzieci. Dlaczego więc nie 'ukłonić' się choć raz w stronę pełnoletnich:)
Też jestem pełnoletnia, ale nie traktuję kampanii piwnej jako ukłonu w moją stronę...
hmm..
Angelika.1999
Prześlij komentarz