środa, 3 października 2012

Metamorfozy Paige

Witajcie!Dopiero co wróciłam i już zrobiłam metkę co mnie bardzo cieszy.Mam nadzieję,że tak będzie dalej.

Dzisiejsza metka jest moim zdaniem niezbyt udana bo nie miałam zbyt dużo artykułów do jej wykonania ale jakoś wyszło.Sami oceńcie.

beatlesfan12345

Przed:Twoja stylizacja nie przypadła mi do gustu gdyż ta marynarka nie pasuje do całości stroju bo psuje efekt,radziłabym postawić na okrycie bardziej przylegające do talii doll.

Po:Też wybrałam marynarkę ale jej krój jest bardziej "luźny" i wygląda ona świetnie w połączeniu z czarną bluzką bez ramiączek i białym paskiem.Do spodni nie jestem do końca przekonana ale nie miałam zbyt wielkiego wyboru.

Przed:Włosy moim zdaniem są za jasne,a kości policzkowe za ciemne.Do ust nie mam zbytnio powodu aby się przyczepić ale mogłabyś zmienić je na inne.
Po:Włosy te same ale w innym kolorze,a mimo to wyglądają sporo lepiej.Zmyłam ten puder z kości policzkowych i nałożyłam na usta lekko różową szminkę co taje świetny efekt.No niestety nie jest dokładnie tak jakbym chciała bo masz bardzo mało kosmetyków,a o dodatkach już nie wspomnę.

Zgłaszajcie się do metek.Zapraszam

5 komentarzy:

Kasia pisze...

niestety nie podoba mi się

CiemnaStronaRacucha pisze...

Uważam, że "przed" było lepiej...

Paula552 pisze...

Ja również..

didiczeek.beatles pisze...

Wybacz mi, ale mam o wiele więcej lepszych ciuchów do użycia. Dlaczego narzekasz, że mam mało ubrań? Jestem człowiekiem, a nie maszyną do zarabiania i kupowania. Byłam, ale nie będę ss. Dlaczego wykorzystałaś te same spodnie? Mam dużo innych. Tak poza tym niezbyt przepadam za tymi butami. Nie jestem za bardzo zadowolona z tej metamorfozy.

angelika pisze...

hmm


Angelika.1999