wtorek, 16 października 2012

Matamorfozy Paige

Witam ponownie szanownych państwa.Dzisiaj zaprezentuję nową metamorfozę.Mam nadzieję,że wam się spodobają i jutro zauważę więcej osób,które się zgłosiły do metamorfozy.Robię również metki apartamentów.

                     
                            1. Myszuunia
Przed:Wszystko mi się podoba więc nie mam do czego się przyczepić.Idealnie.
Po1:Tu postanowiłam coś zrobić w stylu niegrzecznej dziewczynki ale nie do końca,tak by o w miarę ładnie wyglądało i mam nadzieję,że mi to wyszło.
Po2:Tym razem postawiłam na luz więc wybrałam kurtkę dżinsową związaną,bluzkę w paski,rurki oraz adidasy.Niestety te spodnie nie do końca pasują ale nie wiedziałam sama jakie wybrać.
Po3:Coś eleganckiego i grzecznego.Wiem może wam się wydać ta stylizacje za ciemna ale przecież czerń wyszczupla,a ty wybrałaś "pulchną" sylwetkę więc większość spódnic mi tu nie pasowała.Do tego wybrałam pantofelki i torebkę,którą umieściłam zboku.
Po4:Ta stylizacja wygląda może i lepiej bez bolerka ale sama nie wiem,nie byłam pewna czy założyć czy zostawić bez ale postanowiłam,że założę.Moim zdaniem ten stój nadaje się na wizytę u kogoś,do szkoły tylko w innych butach czy jako strój codzienny.


 
              Przed:tak jak i w stylizacji tak i tu nie mam nic do zarzucenia bo mi się podoba.
Po1:Dostosowałam wszystko do pierwszej stylizacji,a że spodobał mi się ten kolor włosów wiec go nie zmieniałam.Cień czarny a usta ciemne.Więc pasuje do ubrania.
Po2:No i znowu kolor rudy lecz tym razem kucyki.Niebiesko pomarańczowe powieki i lekka szminka na ustach.To wystarczy aby móc iść na miasto w takiej stylizacji.
Po3: No cóż teraz musiałam zmienić kolor.Czerwone usta dodają temperamentu stylizacji.Czarne powieki i to wszystko.
Po4:Koczek z boku,na ustach szminka,powieki pomarańczowo czarne i tusz na rzęsach.To wszystko.

3 komentarze:

Myszuunia pisze...

Wow ;)) Ale się postarałaś, aż 4 :D Dziękuję ślicznie, wszystkie (mimo, że każda w innym stylu) bardzo mi się podobają. Fajnie czasami poeksperymentować z różnymi stylami :))

paige.mathews pisze...

Po prostu miałam z czego zrobić aż 4.No i miałam pomysły

angelika pisze...

spoko

Angelika.1999