wtorek, 16 października 2012

" i od rana kolejna przemiana.. "

heeeeeeeeeeej!
Co tam u was? Bo u mnie szkoła, plusliga, orlenliga, KMŚ, lekcje, nauka i tak w kółko.. Dzisiaj znalazłam trochę czasu i jestem! W KOŃCU skończyłam tą metamorfozę, zabierałam się za nią już z 3 razy, na serio. Dzisiaj nie było bata, musiałam ją skończyć. Ciężko jest coś zrobić gdy ktoś ma same sukienki i mało fajnych ciuchów (oczywiście nie w moim stylu). Ja już zaznaczam, że nie jestem zadowolona.. trudno, mam nadzieję, że przy następnej będę miała większe pole do popisu:) Zaczynamy-paige.mathews (coś mi się kojarzysz:D).

 Przed:Robiłam screena chyba z 6 razy, bo chciałam aby twoje usta tak nie lśniły, ale nie wyszło:( Sama nie wiem co sądzę o twarzy twojej doll..brwi nie pasują kolorem, a tak poza tym nie mam nic do zarzucenia.
Po: Ciężko było cokolwiek zrobić. Proponuję zakupić sobie ciemne cienie do oczu, bo masz same jasne i wyglądały kiczowato jak próbowałam z nimi coś zdziałać .. oczy pomalowałam ci farbami do twarzy. Zmieniłam kolor włosów aby pasował do brwi, usta pozostawiłam naturalne, bo szminki też masz tylko jasne..
Przed: Nie znoszę tej marynarki! Nie pasuje mi połączenie jej z tą bluzką, w ogóle ona mi do niczego nie pasuje.. nie znoszę jej, ale to już pisałam:D
Po: Gdzieś tam u góry pisałam, że miałam problem ze zrobieniem czegoś fajnego.. i w tej oto sytuacji widzicie wszędzie te same buty xd no serio, nic innego mi nie pasowało! Ocenę pozostawiam Wam :)



tym czasem podjadam owoce i oglądam Lekarzy, a później Julię :D
KOLEJKA : Beatlesfan12345, Myszuunia

~Kamila99001

2 komentarze:

Paula552 pisze...

Tej metamorfozy, przynajmniej według mnie nie możesz zaliczyć do udanych. Ale skoro przedstawiasz tak fakty to Ci się nie dziwię xd

angelika pisze...

hmmmm

Angelika.1999