niedziela, 23 września 2012

Metamorfozy Marty - Paula552

Witajcie :)
Na moją pierwszą ochotniczkę do metamorfozy zgłosiła się Paula552. Mam nadzieję, że spodoba się wam moja pierwsza metamorfoza.

Makijaż:
Przed: Podoba mi się pomysł ze zrobieniem koka. Makijaż jest kolorowy i dziewczęcy, ale niestety nierówny i niestety to widać.
Po: Pozostałam przy jasnych barwach. Oczy pomalowałam na błękitno i przy wewnętrznych kącikach dodałam trochę białego, by pojaśniały. Usta pomalowałabym szminką, pod kolor skóry, ale ponieważ jej nie miałaś pomalowałam dolną wargę błyszczykiem.
Przepraszam, że zdjęcie makijażu po jest mniejsze.

Stylizacja:
Przed: Fajna czarno-biała stylizacja. Nie pasuje mi tu tylko ta torebka z kolcami połączona z "futrzaną" spódnicą.
Po: Miałaś bardzo dużo ubrań i ciężko było mi się zdecydować w jakim stylu zrobić ci stylizację. Postawiłam na dziewczęcość połączoną z lekką elegancją. Nie będę się zbytnio tutaj rozpisywać, ponieważ wszystko dokładnie widać. Dodałabym tutaj jakiś wisiorek, lecz żadnego odpowiedniego nie znalazłam.

Liczę na szczere opinie, gdyż chciałabym się dowiedzieć co robię dobrze, a co źle. Do metamorfoz można nadal się zgłaszać, a oto kolejka oczekujących:
- magdahip_hop
- DaisyShey
- MalaMargusia
- BubllyMrsWhite (podaj nick ze stardoll)
- Kamila99001

6 komentarzy:

CiemnaStronaRacucha pisze...

Trochę błędów w tekście (np. "nie równy", "zdjęcie (...) jest mniejszy")

W makijażu nie zaszalałaś, niewiele się zmieniło, poza tym maku-up oczu jest zbyt jednolity.
Co do stylizacji -nie łączymy ciemnych rajstop i "ciężkich" pantofli do tak dziewczęcego stroju :)

Trzymam kciuki za kolejne metamorfozy :)

martusia2515 pisze...

Przepraszam za błędy i już je poprawiam, ale gdy to pisałam byłam już trochę zmęczona i mój mózg nie pracował najlepiej ;)

BubblyMrsWhite pisze...

Zgłaszam się :)

Kamila99001 pisze...

to ja też się zgłoszę :) Kamila99001

angelika pisze...

5/5



Angelika.1999

martusia2515 pisze...

@BubbleMrsWhite

Podaj mi jeszcze nazwę na stardoll.