środa, 29 sierpnia 2012

Nagrody i gifty rozdane, głosy oddane :) + prośba



Rozesłałam dziś kotki z loterii oraz gifty za pomysły na bloga. Oprócz tego każda z tych osób do których wchodziłam żeby wysłać prezent otrzymała ode mnie 5/5 oraz głos na MSW.

Mam prośbę, abyście nie pisali do mnie na czacie z prośbami o zagłosowanie. Większość z Was uważa, że to tylko "jeden guziczek" ale ja tych próśb w ciągu ostatniej godziny dostałam 87 (liczyłam!) i wtedy guziczek przestaje być jeden. Owszem, zostawiam swój głos na MSW, ale tylko w dwóch wariantach: albo ta osoba rzeczywiście zasługuje na to miano, albo gdy chodzę i rozdaję gifty z konkursów i loterii, wtedy i tak jestem w takim apartamencie więc to kliknięcie mnie nie zbawi. Na prośby czatowe niestety nie reaguję, już nawet nie zamykam tych okienek, bo musiałabym na stardoll tylko siedzieć i klikać w krzyżyki. Wolę co godzinę zrobić loggout i po sprawie, same się zamykają :P

Przypominam jeszcze, że Blogowym Klubiku i STARDOLLHOLIKU zostały założone specjalne tematy "Miss Stardoll World", w których można się reklamować do woli na okrągło!

Istnieje też opcja Darmowej Reklamy na naszym blogu i tu też można się reklamować, wystarczy zarezerwować termin :)

1 komentarz:

angelika pisze...

thx za info

Angelika.1999