czwartek, 30 sierpnia 2012

DARMOWA REKLAMA POWRACA! Lista Rezerwacji :) EDIT!


Wakacje się kończą, większość z Was jest już w domach więc pomyślałam, że warto odkurzyć temat i powrócić do darmowych reklam. Sporo osób pisało do mnie w tej sprawie, więc myślę że pojawienie się Darmowych Reklam na blogu bardzo Was ucieszy :)
Nie będziemy czekać do września, publikację rozpoczniemy już jutro. Dla przypomnienia zasady PROMOCJA - DARMOWA REKLAMA W POŚCIE, bardzo proszę się ich trzymać bo inaczej zrobi się bałagan.
Oczywiście osoby, którym uda się zapisać na listę sierpniową mogą skorzystać i zapisać się również na listę wrześniową.
I pamiętajcie: ZGŁASZACIE SIĘ TYLKO I WYŁACZNIE W POSTACH Z TYTUŁEM "LISTA REZERWACJI"! Zgłoszenia w innych miejscach będą ignorowane.

Lista Rezerwacji na sierpień 2012:
29 - MissParis125
30 - malmonkinga
31 - Paninka1999

Lista Rezerwacji na wszesień 2012:
1 - marzycieleczka1
2 - Sandrusia1496
3 - loooooolcia14
4 - MalaMargusia
5 - megagwiazda22
6 - DaisyShey
7 - Anna1998k
8 - Lgois
9 - czarna_doll
10 - GosiaWielkaIII
11 - hannalovepretty
12 - MichowskaEmilia
13 - VeroniMineral
14 - NikitaSzafir
15 - MissParis125
16 - malmonkinga
17 - Angelika.1999
18 - JagoodaAngel
19 - xkamilax123
20 - Tyniia
21 - brendasong10111
22 - Paninka1999
23 - martusia2515
24 - ola842
25 - Gusia628
26 - Rose4400
27 - NastyLadies
28 - prada55
29 - LadyJessica18
30 - paige.mathews

EDIT:
Jak widać lista na wrzesień się wypełniła i nie ma wolnych miejsc. Kolejna lista ukaże się pod koniec września i będzie dotyczyła rezerwacji na październik.
Tymczasem oczekuję, że każdy zamawiający będzie pilnował terminu i odpowiednio wcześniej prześle mi swój tekst reklamy, obrazek lub kod widgetu MSW, który udostępnia stardoll.

60 komentarzy:

Zakręcona Trzynastka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Zakręcona Trzynastka pisze...

nie nie nie zgłaszam się na 29 sierpnia

MissParis125

MalaMargusia pisze...

Nawet nie mam czego zareklamować :D

Zakręcona Trzynastka pisze...

I skoro zapisałam się na śerpień to chciałabym zapisać się też na 15 września to są moje urodziny

MissParis125

HarajukuGirlPL pisze...

@ MalaMargusia

można reklamować również swoje konto na stardoll a nie tylko blogi :)

reklamy nie dotyczą jedynie sprzedaży kont i informacji o oszustwie

Zakręcona Trzynastka pisze...

wysłałam już

MissParis125

MalaMargusia pisze...

@ HarajukuGirlPL

Treść reklamy obejmuje sam tekst czy też zdjęcie/grafikę?

Zakręcona Trzynastka pisze...

@MalaMargusia

Do tej pory obejwowało tekst i zdjęcie bo to reklama w całym poście dal cb a nie wiem jak teraz jest ale chyba tak samo

Sandrusia1496 pisze...

Zgłaszam się:) Proszę o prezentację na 2 września :)

Sandrusia1496

MalaMargusia pisze...

...no to zajmuję 4 września ;]

kinimalini pisze...

Ja poproszę 30 sierpień :)

malmonkinga

Lgois pisze...

Zgłaszam się
Prosiłabym o zarezerwowanie 8 września

Lgois

Gosia pisze...

Zgłaszam się
10 września

gdzie wysłać szczegóły reklamy ?

MalaMargusia pisze...

Ale Was tu dużo :) Szkoda tylko, że się zbiegacie jak rozdają coś za darmo :>

weili pisze...

zgłaszam się o 1 wrzesień

`Paninka pisze...

Poproszę o 31 sierpień,
i 1 wrzesień ;)
Paninka1999

`Paninka pisze...

1 wrzesień zajęty wiec poproszę o 22 wrzesień,

loooooolcia14 pisze...

Ja zgłaszam się na 3 wrzesień :)

♥ Kasiulaaa ♥ pisze...

1 wrzesień

sky-stardoll.blogspot.com

Ania late pisze...

reklama bloga
7 września
Anna1998k

♥ Kasiulaaa ♥ pisze...

1 września zajęty no to poproszę na 11 i 12 wrzesień.

hannalovepretty

♥ Kasiulaaa ♥ pisze...

To tylko na 11

Rose4400 pisze...

Zgłaszam się
Poproszę na 1.09

Rose4400

weili pisze...

przepraszam na stardoll jestem marzycieleczka1

DaisyShey pisze...

To ja poproszę 7 września:>

DaisyShey

Izabella pisze...

zgłaszam się
czarna_doll
prosze na 9.09.2012

HarajukuGirlPL pisze...

@ DaisyShey

inny termin!

Gosia pisze...

Mój nick to GosiaWielkaIII przpraszam za problem.

megagwiazda22 pisze...

zgłaszam się na 5 września
megagwiazda22

DaisyShey pisze...

To ja poproszę w takim razie 6 września :)

Joanna pisze...

Ja poproszę 14 Września

NikitaSzafir

Emi pisze...

Zgłaszam się. Chcę 12.09
MichowskaEmilia

LadyJessica18 pisze...

Zgłaszam się, 6 września.

LadyJessica18

HarajukuGirlPL pisze...

@ LadyJessica18

musisz wybrać inny termin

kinimalini pisze...

To ja jeszcze poproszę 16 września :)

malmonkinga

Lulki pisze...

poproszę 13 września

Tyniia pisze...

Zgłaszam się, poproszę reklamę bloga hipposter.blogspot.com

Na 20 września. :)
Tyniia

LadyJessica18 pisze...

Ok,no to na 29 września.

angelika pisze...

17 września

Angelika.1999

Lulki pisze...

13 września Lulki VeroniMineral

paige.mathews pisze...

30 Września

paige.mathews

pysia pol pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
pysia pol pisze...

ZGŁASZAM M=SIĘ NA 17 SIERPNIA PYSIA1400

Herejza pisze...

Zgłaszam się 24.09 :)
ola842
Dziękuję i pozdrawiam!

HarajukuGirlPL pisze...

@ PYSIA1400

musisz podać inny termin, żeby był wolny

nikusia10 pisze...

21.09 proszę;)
brendasong10111

Alone... pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Alone... pisze...

18 września :)

JagoodaAngel

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
xKamilax123 pisze...

reklama na 19 września !!

xkamilax123

HarajukuGirlPL pisze...

@ Anonimowy

po pierwsze zapoznaj się z zasadami tych reklam

po drugie... albo dobra, najpierw się zapoznaj :P


gdy już to zrobisz wtedy napisz

martusia2515 pisze...

Poproszę 23 września :)

martusia2515

Izabella pisze...

tresc reklamy wyslalam na emaila

czarna_doll

Gusia628 pisze...

Zgłaszam się
Prosiłabym o zarezerwowanie 25 września.

Gusia628

Rose4400 pisze...

ja chcę na 26.09

Rose4400

Julia Zarzecka pisze...

Ja chcę na 27.

NastyLadies a blog to Addicte from dolls

prada55 pisze...

28 wrzesień.


prada55 , napisałam na e-maila z obrazkiem oraz tekstem.

Julia Zarzecka pisze...

Ej jakie masz e-maila HarajukuGirlPl??? Bo bym chciała ci wysłać mój tekst na tą reklame.

NastyLadies

Kinga pisze...

Chciałabym zareklamować mój blog z grafiką 15 dnia KAŻDEGO MIESIĄCA.



Dilajla.1

odrobina zdrowia pisze...

Witam. poprosze o reklamę mojego bloga o zdrowiu http://odrobinazdrowia.blogspot.com
pozdrawiam odrobina zdrowia