czwartek, 30 sierpnia 2012

Margusiowe metamorfozy -VeroniMineral

Dzień dobry wszystkim ;)
Jako, że lenistwo mnie nie opuszcza, piszę do Was z mojego rozbebłanego wyra :>
Czas na kolejną metamorfozę, której bohaterką jest VeroniMineral. Przywitajmy ją oklaskami. Ta dam!

Makijaż:


Przed: Klasyka. Czerń pasująca do wszystkiego. Makijaż odrobinę nierówny, ale z daleka wygląda całkiem dobrze.
Po: Małe smoky eyes ...bo nie masz innych kolorów cieni. Usta to kombinacja dwóch szminek. Korzystniej wyglądasz w krótkich włosach, więc zmieniłam tylko kształt fryzury i jej kolor.

Stylizacje:


Przed: Wszystko w porządku, piękny płaszczyk i beret. Modne cieniowane spodnie -cud, miód i silikon. Tylko na Boga! ...mamy lato :)
Po: Trochę ekstrawagancji nie zaszkodzi, prawda? Wzorzysta bluzka w połączeniu z prostymi dodatkami i spodniami w kolorze beżu. Okulary dodają pazura, a kapelusz dopełnia całość.
Po2: Pastelowo i wzorzyście. Ciekawe leginsy -musiałam je wykorzystać! Szkoda tylko, że nie mogłam znaleźć jakiegoś okazałego naszyjnika, przełamałby nudę.

Wybaczcie, że tak krótko. W czasie gdy rozpoczynałam pisanie posta przyjechał kurier z moją paczką. Już nie mogę się doczekać kiedy wykorzystam odebrane przed chwilą farby do tkanin ;)

Pozdrawiam serdecznie i życzę pogodnego dnia.

3 komentarze:

Unknown pisze...

Jedyne co mi sie nie podoba w "po" to druga stylizacja. W każdym razie znowu gratuluje udanej metki;)

Rita ;* pisze...

dzięki za metkę- udana aczkolwiek ta druga do mnie nie przemawia pozatym już kiedyś miałam taką stylizacje właśnie ta szara sukienka i zakolanówki :)

VeroniMineral

loooooolcia14 pisze...

Rzeczywiście w drugiej stylizacji wieje troszeczkę nudą, co oczywiście nie znaczy, że jest źle :) Ogólnie metamorfoza udana!