sobota, 16 czerwca 2012

Wejdziemy czy nie.... do ćwierćfinału? Oto jest pytanie warte nagród :)

Obstawiajcie wynik meczu Polska - Czechy w komentarzu. Dwie pierwsze osoby, które odgadną prawidłowy rezultat otrzymają 25$, zaś 10 wylosowanych osób z wszystkich komentujących (nawet z błędnym wynikiem) otrzyma gift.
Pamiętajcie WYNIK MOŻNA PODAĆ TYLKO JEDEN! Nie wolno obstawiać tyle lub tyle, każdy ma prawo do obstawienia JEDNEGO WYNIKU.
Jak myślicie, wygramy dziś czy nie? Ja myślę że będzie 2:1 dla Polski a Wy? Piszcie śmiało, nagrody czekają! :D Macie czas do godziny 20:00 aby się zastanowić i zostawić swój typ, po tej godzinie mozliwość komentowania zostanie wyłączona.


21 komentarzy:

zabazielona pisze...

zgadzam się z Tobą, będzie 2:1 dla nas
sunflower

angelika pisze...

hmh ja mysle ze bedzzie tez 2:1

Angelika.1999

Paulina pisze...

A ja niestety boję się że będzie remis 1:1, ale idę do strefy kibica wspierać Naszych i mam nadzieję, że jednak wyjdziemy z grupy!

MissMalaLady pisze...

2/2 MissMalaLady

MalaMiss2012 pisze...

1/1 MalaMiss2012

megagwiazda22 pisze...

Musi dziś Polska wygrać będzie 1:0

CiemnaStronaRacucha pisze...

2:1 dla Polski :) Dotychczas nie myliłam się do wyników, mam nadzieję, że tym razem również ;]

Nicole pisze...

2:1 dla Polski
brendasong10111

Oliwia Kiełb pisze...

Napewno wyjdzemy z grupy od punktów to już zależy odnas będzie 3 : 1

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

2:1 dla Polski, patrząc na wynik meczu Czechy - Rosja.. ;]

Kasiikoowa

Gabunia56 pisze...

Wygramy 1 do 0 =)

Gabriela1989

Lgois pisze...

Będzie 2:1 dla Polaków ! Grunt to optymistyczne nastawienie :)
Lgois

martusia2515 pisze...

2 do 1 Dla Polski!!!
martusia2515

Mylaa pisze...

Też myślę, że będzie 2:1 dla Polski. :))

SuperMyla5

requiem for a dream. pisze...

1:1
JuliaxxD

#Olga. pisze...

Ja również obstawiam 2:1 dla Polski. Nie mogę się doczekać wieczoru! Będę kibicowała z bratem i tatą. ;P

PS: Czy u kogoś w szkole tez tak jest jak u mnie, że trzeba podczas EURO chodzić na biało-czerwono, a w dni gdy gra Polska nie można dostać słabych ocen? Ja teraz tylko łażę po sklepach i ciuchy kupuje... -,-

Selenaolciax

Szlaban333 pisze...

1 Polska 0 Czechy :)
kayababy

Pinkieloki4 pisze...

3:1 dla Polski.

Pinkieloki4 pisze...

loki4

Unknown pisze...

zgadzam się z Tobą, będzie 2:1 dla Polski

lovejulia.super