niedziela, 1 kwietnia 2012

A już myślałam że jakiś haker majstrował na stardoll...

Pokażę Wam, jakiego psikusa zrobiło mi dziś Google Chrome wraz z dodatkiem AdBlock, którego używam. Zalogowałam się na stardoll i co widzę? - KOTY! Na początku się przestraszyłam, że jakiś haker dobrał się do strony stardoll, ale dopiero po najechaniu myszką na jakiegoś kota okazało się, że to AdBlock postanowił sobie zażartować z użytkowników wstawiając w miejsce blokowanych reklam obrazki z kotkami. Fajne, nie?


Za każdorazowym odświeżeniem strony koty były inne, dopiero gdy kliknęło się w jakiegoś kota pokazywał się napis:


Ale muszę przyznać, że napędzili mi stracha!

A Wam zrobił dziś ktoś jakiegoś psikusa?

18 komentarzy:

AleksaPL pisze...

hahaha. niezle, ja kompletnie zapomnialam jaki dzisiaj dzien :D hhaha

Anonimowy pisze...

Dla mnie extra!!! kocham kotki!!!!

gaga0707

Kasiikoowa pisze...

Hahahaha :D Dobre :D Mi nie zrobili psikusa, ale tata próbował, lecz mu się nie udało :PP

Ninde (DesignerNadine) pisze...

A czy to czasem ty nie robisz nam psikusa?

Mi nic takiego nie wyskakuje, mimo iż używam i Google Chrome i AdBlock

Nesta pisze...

Haha, a ja też zapomniałam, że dziś prima aprilis ;p

Kinia1718

HarajukuGirlPL pisze...

widocznie dawno nie aktualizowałaś AdBlock, ja robiłam to wczoraj i wtedy musieli dodać ten plugin, poza tym ikonka AdBlock zawsze ma taką rękę na czerwonym tle "stop", a dziś przez jakiś czas pokazywała się tam łapa kota :)

niby po co ja miałabym wymyślać takie cuda, za bardzo to skomlikowane

MalaMargusia pisze...

Muahaha, czas kogoś wkręcić ;>

Wera2110 pisze...

Dokładnie... >:->

Paula90Febo pisze...

No właśnie!Kompletnie zapomniałam!Dziś Prima Aprilis!
Paula90Febo

megagwiazda22 pisze...

ja zrobiłam żart siostrze zaraz idę do koleżanki wiadomo po co

HarajukuGirlPL pisze...

JUŻ WIEM!

Musisz w opcjach mieć włączony (zafajkowany) ten tekst:

New! Display a pretty picture in place of ads. Learn more
czyli
Wyświetlaj ładny obrazek w miejscu reklam

A że oni mają hopla na punkcie kotów to są to właśnie koty. Wtedy też pokaże Ci się ta łapka kota w logo programu :)

Ninde (DesignerNadine) pisze...

Dzięki ;)
I przepraszam, że jestem taka podejrzliwa, ale dzisiaj wiadomo, trzeba być czujnym :D

azi98 pisze...

KOCHAM KOTY! ;P

angelika pisze...

lubie koty

Angelika.1999

MalaMargusia pisze...

Misja wykonana, chłopak poważnie wystraszony ...i przy okazji obrażony ;]

julcia_tam pisze...

Fajny pomysł

Anonimowy pisze...

Nieźle wymyślili ja na śmingusa muszę się na tacie zemścić!!!w tamtym roku ja byłąm cała mokra teraz kolej na niego!! buahaha!
wika9970

MissMartyna1811 pisze...

Haha . Mi mama zrobiła .