piątek, 16 marca 2012

Już jutro Dzień Św. Patryka

Ciekawe, czy stardoll przygotuje coś dla nas z tej okazji? Z tego co już wiadomo to w najnowszej kolekcji WOTW znalazły się przedmioty przypominające o tym święcie, no ale w końcu to nie to samo co darmówki lub jakieś tanie rzeczy na tę okazję.
Ja niestety nie miałam w tym roku czasu, aby cokolwiek zorganizować. Starsi czytelnicy zapewne pamiętają wielki konkurs ZIELONO MI, do którego trzeba było przygotować scenerię. Możecie je do dzisiaj oglądać w archiwum galerii bloga na stronie HGPLprzyjaciele/ZielonoMi, poniżej mini-podgląd z tej galerii.
Odbył się też wybór CoverDoll PL (KLIK). 


Pomyślałam sobie, że skoro brak czasu na duży konkurs to może bez nagród chcielibyście się zazielenić? Jeśli macie jakąś ciekawą stylizację lub makijaż (koniecznie zielone), to zostawcie link do screena lub do swojego apartamentu, chętnie pooglądam i ocenię, a być może nawet zamieszczę na blogu i przyznam jakieś wyróżnienia? Co Wy na to? Czekam na Wasze zgłoszenia.

20 komentarzy:

Ola pisze...

bardzo ch etnię stworze scenerkę

CiemnaStronaRacucha pisze...

Pamiętam twój projekt koszulki z okazji dnia św. Patryka, jakoś szczególnie zapadł mi w pamięci :)

CiemnaStronaRacucha pisze...

http://imageshack.us/f/214/17marca.jpg/

...a tu taka mała stylizacja :)

Anonimowy pisze...

Przepraszam, że nie na temat, ale właśnie kupiłam apaszkę z WOTW (U.S.A.) i nie pobrało mi starmonet. (:

Paula90Febo pisze...

No może coś spróbuję.
Paula90Febo

Nesta pisze...

Też pamiętam twój projekt, a także darmówki, które kiedyś były z tej okazji, kapelusz zielony, pasek, poduszka...

Kinia1718

julcia_tam pisze...

Pmiętam...

CiemnaStronaRacucha pisze...

Ściema :P Masz szczęście, że i tak zamierzałam ją kupić.

Unknown pisze...

Zrobię może :)

MissMartyna1811 pisze...

Jeszcze się zastanowię czy zrobić ...

Mara pisze...

heh ja też pamiętam te darmówki a szczególnie zielone adidasy ^^

Anonimowy pisze...

Żadna ściema, mi nie pobrało kasy. ;p Myślisz, że nie mam nic innego do roboty jak naciągać użytkowników stardoll? :D

Anonimowy pisze...

Mam nadzieję, że stardoll wgl. coś zorganizuje... No cóż, czekamy! :D

CiemnaStronaRacucha pisze...

Mi pobrało kasę, Ty rozbójniku! :P

angelika pisze...

ok

Angelika.1999

Anonimowy pisze...

Oczywiście pamieam ten konkurs,może stardoll coś zorganizuje jak narazie świeci pustkami żaden konkurs wiadomość .Pustka !

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

:D

Miałam 60 sm a po zakupie apaszki - 63 ;d Może przy moich zakupach wkradł się błąd, także jeżeli nie macie zamiaru jej kupować - lepiej tego faktycznie nie róbcie, nie gwarantuję, że wam nie pobierze starmonet tak jak MalaMargusia.

Jagoda pisze...

Moja stylizacja - http://i41.tinypic.com/nwdl39.jpg

JagoodaAngel

angelika pisze...

http://www.stardoll.com/pl/user/photos.php?id=60028451&pid=113603925&npage=0&page=0

Angelika.1999