niedziela, 12 lutego 2012

Walentynkowe CoverDoll PL® - OSTATNIA SZANSA!


To już ostatnia szansa aby zgłosić się do castingu na Walentynkową CoverDoll do Magazynu CoverDoll PL®.
Magazyn zostanie opublikowany 14 lutego. Mam już upatrzone kilka osób, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby się jeszcze zgłaszać. Przypomnę, że nagrodą dla osób, które wygrają casting jest 50$ dla dziewczyny i 50$ dla chłopaka.
Aby zgłosić się do castingu należy wykonać zdjęcie (scenę) w klubie CoverDollPL, a tu znajdziecie szczegóły tego castingu KLIK (koniecznie przeczytajcie zanim się zgłosicie!)

Zobacz, kto został CoverDoll w Poprzednich publikacjach.

8 komentarzy:

megagwiazda22 pisze...

ja się zgłosiłam :)
megagwiazda22

angelika pisze...

ja chce sie zglosic od dawna ale scenaria nie chcce mi sie zapisac

Angelika.1999

zuziaroberto pisze...

zgłaszam się
zuziaroberto

Unknown pisze...

Ja już wzięłam udział ;D

julcia_tam pisze...

ju zrobiłąm

angelika pisze...

juz wzięłam udzial

Angelika.1999

#Olga. pisze...

Ja zrobiłam, ale chyba zrobię nową.... :/

Mrunia pisze...

Już dawno zrobiłam.

Mrunia_R.E.