piątek, 17 lutego 2012

Światowy Dzień Kota 2012

foto: HarajukuGirlPL

Święto obchodzone jest co roku 17 lutego we Włoszech od 1990 i w Polsce od 2006. Ma ono na celu podkreślenie znaczenia kotów w życiu człowieka, niesienie pomocy bezdomnym kotom i uwrażliwienie ludzi na często trudny koci los.

źródło oraz więcej info na ten temat: pl.wikipedia.org

Pamiętajcie, że do końca dzisiejszego dnia czekam na Wasze prace konkursowe z tym pupilem!

Ciekawe czy na stardoll pojawi się z tej okazji jakiś konkurs? Rok temu był i pojawił się już dzień wcześniej, a w tym roku jakoś cisza, nic mi na razie nie wiadomo...
A tak obchodzony był Dzień Kota na stardoll w 2011 roku KLIK

4 komentarze:

Unknown pisze...

Śliczny kiciuś :D Ja niestety nie mam kotka :c

Mrunia pisze...

Ja też nie mam kota. A szkoda, bo bardzo je lubię, co widać choćby po moim nicku.

Mrunia_R.E.

julcia_tam pisze...

Piękne zdjęcie

Anonimowy pisze...

Też nie mam kotka : (