piątek, 17 lutego 2012

LOTERIA z okazji Światowego Dnia Kota

Z okazji Światowego Dnia Kota wśród wszystkich osób, które zgłoszą się dziś do godziny 18.00 do mojego Studia Stylistycznego rozlosuję 10 takich parek słodkich kociaków :)
W zgłoszeniu (kolejce) należy zostawić hasło: KOTY


PS: Każdy uczestnik, który się załapie do loterii otrzyma ode mnie los z numerkiem. Pilnujcie tego numeru jak oka w głowie! I nie próbujcie później oszukiwać z numerami bo ja wszystko skrupulatnie notuję kto jaki numer otrzymał :)

13 komentarzy:

megagwiazda22 pisze...

zgłosiłam się

Diana pisze...

KOTY

sweetxp

Diana pisze...

zgłosiłam się ;D

truskaffkowe pisze...

zgłosiłam się ;)
i teraz oczekuję na numerek :D

truskaffkowe

zuziaroberto pisze...

zgłosiłam się :D
zuziaroberto

Madzia ♥ pisze...

Masz niestety pełna kolejkę. Więc napisałam u cb w KG. Trudno się mówi. Ale przed ogłaszaniem czegoś takiego powinnaś na bierząco to sprawdzać.

Unknown pisze...

Ja się zgłoszę jak będzie wolne miejsce :c

Mrunia pisze...

Jak na razie czekam na wolne miejsce.

Mrunia_R.E.

Anonimowy pisze...

Ja tak jak Kasiikoowa.

julcia_tam pisze...

Zgłoszę się

HarajukuGirlPL pisze...

@ Madzia ♥

a ty myslisz że co ja innego robię? to jest jak wolna linia - albo się wbijesz na wolne miejsce albo nie, wszystko przez to, że postanowiłam ograniczyć ilość zgłoszeń, bo jak wiadomo komentują 4 osoby a do loterii nagle zgłszają się całe tłumy, teraz przynajmniej tak nie jest :)

angelika pisze...

oo super

Angelika.1999

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :)
MileyA2012