poniedziałek, 13 lutego 2012

Metamorfozy - HannaLovePretty





Zrobiłam Wam niespodziankę . :) Mam dużo czasu, bo rozpoczynają mi się ferie. Dziś metamorfozy z serii stylizacji  . Oto wylosowane osoby:  JuliaxxD oraz martissxx3.
                                                                  
JuliaxxD 


Przed: Powiem, że jest brzydko wręcz bardzo. Usuń te tatuaże zmień spodnie. 

Po: Elegancko! 

Zdobyłaś  16 / 30 punktów czyli ocena   dobra ( 4 ) .

martissxx3


Przed: Ekstra , ślicznie zmień fryzurę . Strój w sam raz na walentynki. 

Po: Myślę, że wyszło całkiem dobrze .  

Zdobyłaś  28 / 30 punktów czyli ocena  celująca ( 6 ) . 

_ _ _ 

Dziś ja ( HannaLovePretty) mam imieniny. Jak chcesz złóż życzenia ;) 



6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Nie podoba mi się metamorfoza JuliixxD. Koszulka, rurki, platformy + nie pasująca do niczego bransoletka... JuliaxxD chociaż się starała, jedynie w jej stylizacji nie podobają mi się legginsy. Ale była oryginalna. Lepsze byłyby może zakolanówki. Co do martissxx3 - jest trochę lepiej.

I mam pytanie. Jakieś 2-3 miesiące temu, nie pamiętam kiedy, wtedy dopiero zaczynałaś pisać, zgłosiłam się do metamorfozy. Czekam i czekam... Albo ją zrobiłaś i nie raczyłaś mnie poinformować albo nawet mnie nie zapisałaś.

Unknown pisze...

Mi się podoba :D Świetne :>

angelika pisze...

fajne metamorfozy


Anglika.1999

requiem for a dream. pisze...

Nie podoba mi się moja metamorfoza. Nic do siebie nie pasuje.

JuliaxxD

Anonimowy pisze...

Dziękuje za metamorfozę i tak dobrą ocenę : )

Martissxx3

Mrunia pisze...

Takie jakieś... Nie wiem, jak to określić, ale czegoś mi w tych metkach brakuje.

Mrunia_R.E.