sobota, 28 stycznia 2012

Zmniejszona aktywność na blogu przez kilka dni EDIT


Wszystkich, którzy zawsze z niecierpliwością czekają na najnowsze notki zawiadamiam, że niestety przez najbliższy tydzień licząc od dziś moja aktywność na blogu nieco się zmniejszy :( Spowodowane jest to tym, że 5 lutego Ala (córka) występuje w musicalu i właśnie od dnia dzisiejszego próby do niego odbywać będą się niemal codziennie, gdyż jak wiadomo zostało mało czasu, a musical musi wypaść perfekcyjnie :)
Do tej pory próby były 2 razy w tygodniu po 2 godziny, teraz będzie to codziennie po 2-3 godziny. Najgorsze będą dwie próby generalne przed występem, które mają potrwać po 4-5 godzin, ale jakoś to przeżyjemy :P
Mam nadzieję, że przez ten czas nie pouciekacie mi z bloga i z obserwatorów?! ;P

EDIT:
Jak się dziś okazało ze względu iż w naszym cudnym kraju etapowo odbywają się ferie postanowiono przesunąć termin przedstawienia o cały miesiąc i w związku z tym odwołano próby niedzielne. Troszkę mi ulżyło, bo nie uśmiechało mi się wstawać jutro o 7 rano po to tylko żeby lecieć w takie zimno na próbę.

10 komentarzy:

Unknown pisze...

Oo.. Musical :) Super :D Życzę Wam powodzenia. I ja na pewno nie ucieknę z bloga :D

pisze...

Spoko. Gratuluję i zyczę powodzenia :)

megagwiazda22 pisze...

życzę powodzenia
megagwiazda22

AleksaPL pisze...

Pfff. oczywiscie ze nie ;p

RudyRuby pisze...

Powodzenia, połamania nóg :D
Pozdrawiam, RudyRuby ♥

Anonimowy pisze...

Powodzenia ;)

truskaffkowe pisze...

a musical to w szkole czy gdzie?

truskaffkowe

Karolina pisze...

W takim razie życzę Wam powodzenia :)

Anonimowy pisze...

Ile masz lat ?

Anonimowy pisze...

Powodzenia życzę : D