sobota, 28 stycznia 2012

Metki: pati19968black, TaExtra2012, Mrunia_R.E.

Mam taką prośbę: nie zgłaszajcie się do metamorfoz, jeśli macie mało kosmetyków albo ubrań, bo ja nie mam dużego pola manewru.;/ Dlatego pierwsza i druga metamorfoza makijażowa są, jakie są, a druga ubraniowa też nie jest świetna.

pati19968black


PRZED: Bardzo tak... pospolicie.:) Ocena: 2/5

PO: No właściwie to się nie dziwię, skoro masz tylko pomadkę, 2 tusze i eye-liner. Próbowałam stworzyć 'coś', ale mi się nie udało.



PRZED: Nie jest źle, ale mogłoby być lepiej. Zwyczajnie, nudno trochę. Ocena: 3/5

PO: Chciałam zrobić taką błyszczącą stylizacje i chyba wyszło, ale nie miałaś innej torebki.

TaExtra2012 


PRZED: Nic nie pasuje. A te oczy to już w ogóle. Ocena: 1/5

PO: Nie zrobiłam nic świetnego, a szkoda. Ale nie posiadasz ani kosmetyków, ani biżuterii.


PRZED: Wieje bardzo nudą... Nic więcej nie mogę napisać, bo nie ma o czym. Ocena: 3/5

PO: Nie masz praktycznie ubrań.

Mrunia_R.E.


PRZED: Masz dużo kosmetyków, więc mogłaś się trochę bardziej postarać. Ocena: 3/5

PO: To jest moja najładniejsza dzisiejsza metka. Przynajmniej miałam warunki..:D Baardzo mi się podoba.


PRZED: Ooo. Harry Potter w wersji damskiej.:) Nieźle Ci wyszło.:) Ocena: 5/5

PO: Miałaś ubrania porozrzucane po całym apartamencie.:) Brakuje mi tylko jakiegoś ciekawego naszyjnika.


KOLEJKA DO METEK:
KarOla355
..Kolorowa
gabryiela1
Kasiikoowa
MissMartyna1811
StylistaKamila
-ZikkiStar


Buty Hot Hot Buys wygrywa: megagwiazda22!

Maroon Fringe Boots wygrywa: AleksaPL!

Fern Top otrzymuje: julcia_tam!

Black Bucket Satchel wygrywa: Angelika.1999!


Po wszystkie nagrody zgłoście się do mojej Księgi Gości i powiedzcie, co mam zarezerwować. Nie muszę chyba przypominać, że trzeba mieć 2 sd lub 2 sm żeby odebrać nagrodę.:)


Na koniec dodaję moją dzisiejszą stylizację. :)


Jutro mały konkursik z nagrodami! :)

8 komentarzy:

Unknown pisze...

Świetne :D I gratuluję wygranych :) Zg. się do metamorfozy jeśli można :p A i stylizacja ładna :D

angelika pisze...

dziekuje

Angelika.1999

julcia_tam pisze...

Piękne

MissMartyna1811 pisze...

Gratuluje . Metamorfozy fajne :) Tez jeśli mogę zgłaszam się do metamorfozy .

MissMartyna1811

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy

StylistaKamila

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy

StylistaKamila

Herejza pisze...

Ja również zgłaszam się do metamorfozy.
ola842

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Ładne : )