czwartek, 5 stycznia 2012

Metki: Kasiikoowa, dancestarmiss.4, lexusis2

Kasiikoowa

PRZED: Hmm. Baardzo nie lubię takich oczu. I usta też jakoś tak mi nie za bardzo pasują. I jeszcze ten pieprzyk. Ocena: 2/5

PO: Zmieniłam całkowicie styl Twojej lalki. Teraz jest taka trochę 'boho'. :D Mam nadzieję, że ci się podoba.:)



PRZED: Oj. Jak ja uwielbiam te buty. TYlko niestety nie mogę ich nigdzie znaleźć. :/ Wracając do stroju to nawet mi się podoba tylko ta marynarka/ kurteczka średnio mi tu pasuje. Ocena: 4/5

PO: Nie miałam weny. :) Wybacz mi, proszę.:P Ale tak do końca, to nie jest źle. To ubranie nieźle by pasowało do fryzury, tylko chyba trzeba trochę zmienić jej kolor. :D

dancestarmiss.4


PRZED: Bardzo mi się nie podobają te oczy. Trudno się na nich maluje, itd. Włosy te zawsze lubiłam i ogólny efekt jest niezły. :D Ocena: 4/5

PO: Twoja lalka teraz wygląda na taką troszeczkę zabieganą i roztrzepaną. ;) Ale usta wyglądają nieźle w połączeniu z tą fryzurą i oczami.


PRZED: Taki prosty, zwyczajny strój. Nic nowego. Ale torba - świetna! Ocena: 3,5/5

PO: Hmm. Jedno pytanie chciałabym Ci zadać: czy ty nie masz żadnego swetra ani kurteczki oprócz tej czarnej i dżinsowej?! Ogólnie to lepiej by mi wyszło właśnie ze swetrem, ale masz dużo ubrań dlatego nie było aż tak źle.

lexusis2

PRZED: Nie lubię tych ust. :/  I włosów. ;)  Za to kolczyki są bardzo fajne, ale pieprzykiem dałabym sobie spokój. :) Ocena: 4/5

PO: Taka bardzo słodka laleczka.:P Oczy nieźle mi wyszły, nie będę skromna, a na ustach jest trochę LUXE.


PRZED: Ogólnie bardzo mi się podoba, ale te włosy jednak nie pasują.:/  Ocena: 4,5/5

PO: Elegancka teraz jesteś.;) Trochę w stylu takiej 'Paryżanki'. :D Jakby co to bluzkę zrobiłam z jakiegoś projektu. A, i masz bardzo mało par butów...


Kolejka do metek

Myszuunia
Kamila99001
ankaaa96
123listek123

26 komentarzy:

Anonimowy pisze...

PS: Kasiikoowa nie ma pieprzyka tylko kolczyk ;/

Anonimowy pisze...

Przed jest lepsze, sorry, ale nie umiesz dobierać ubrać -.-

-Luissa pisze...

Oj tam, oj tam. Co za różnica, czy to kolczyk, czy pieprzyk. Z resztą każdy ma swoje zdanie .. Ja lubię klimaty lat 60', 80', itd. Każdy człowiek jest inny..

Emisiaaa pisze...

W sumie jest ok, ale ja w metamorfozie lexusis2 nie dawałabym tej parasolki, bo ona nie pasuje, chociażby kolorystycznie, ale jest tak to ładnie ;)

Unknown pisze...

No właśnie.. to nie jest pieprzyk.. i co jest nie tak w moich oczach i ustach? ^^ ogólnie to sorry ale nie spodobała mi się ta metamorfoza.. :/

Rey~ pisze...

Dlaczego te 2 korytarze napisał anonim ? Może to Kasikowa pisała jako anonim. Mi się metka podoba



kittyskitty

Anonimowy pisze...

Sorry, ale nie umiesz robić metamorfoz ;/
Kasiikoowa lepiej wygląda przed, szczególnie w stylizacji, kurteczka pasuje, albo może ty się nie znasz. W po ogólnie te buty nie pasują, o spódnicy już nie wspomnę.
dancestarmiss.4 Tylko odjęłaś punkt jej, bo nie podobają się ci oczy, ocenia się makijaż, a nie to, że oczy ci się nie podobają, po jest gorzej zrobiłaś z niej jakąś lalke, która maluje się za wysoko. W stylizacji "Taki prosty, zwyczajny strój" to ty zrobiłaś po zwyczajny strój nie dodałaś żadnego żakiety, swetra, torebki lub coś w tym stylu.
lexusis2 nów "nie lubię tych ust", a ona lubi i na to nie poradzisz, jak chcesz robić metamorfozy, to ty musisz się dostosować do urody, a nie ona do ciebie, tak jak w realu, nie zrobisz komuś operacji plastycznej dlatego, że ci się coś w niej nie podoba ;/ W stylizacji jak możesz odejmować punkty za to że nie pasują włosy, w końcu oceniasz stylizacje, a nie włosy! Po nic do siebie nie pasuje, ta parasolka, brak słów, w ogóle nie pasuje, okropność.

Sorry, ale ty nie umiesz robić metamorfoz ;/

PS do HarajukuGirlPL:
Powinnaś sprawdzać kogo zatrudniasz do metamorfoz, bo niektórzy robią ohydne, tak jak -Luissa.

Unknown pisze...

yy.. nie to nie ja O_O nie mów czegoś nie jesteś pewna, a tak poza tym to po co bym pisała tyle komentarzy jak swoją opinię napisałam prawię taką samą u siebie, na swoim koncie? Wystarczy pomyśleć, to nie boli. -.-

Unknown pisze...

@kittyskitty Hmm.. to też napisałam..? ;> w tej samej minucie? :D muszę być super zdolna :D

republikanka pisze...

Nie chce mi się z wami kłócić. Jak komuś się nie podoba to nie mój problem. Mając swój styl i w realu i w sieci niestety spotykam się z krytyką. I ja to rozumiem. W końcu każdy ma swój gust. To chyba proste. a u dancestarmiss.4 nie znalazłam żadnej kurteczki. Z resztą nie będę się tłumaczyć, bo nie mam po co, skoro to ja jestem redaktorką od metek. i ja je wykonuje,. i to ja decyduję w co ubieram dziewczyny do metek. :)

republikanka pisze...

@ Kasiikoowa:
chodzi mi o to, że za dużo rzęs i czarnego cienia. chciałam zrobić trochę inny makijaż do stroju, ale nie znalazłam cieni. :)

Unknown pisze...

aha, spoko.

Natalia pisze...

Kasikoowa nieco lepiej wygladala Przed Pozniej Zrobilas z niej jakas hmm hipiske ? Zg Sie do metamorfozy

republikanka pisze...

Hahahah.:D tak miało wyjść. ale ze strojem nie wyszło./:)

Anonimowy pisze...

Nic mi się nie podoba, sorry. I żeby nie było ja tamtych komentarzy nie dodawałam :]

Iguuuusia pisze...

w szystkie inne ubrania mam w schowku

Anonimowy pisze...

Bleee, powinnaś poczytać trochę o modzie, a potem robić metki, Sorry ;p

anula21 pisze...

Zacznę od metamorfozy Kasiikoowej. Pomarańczowe włosy definitywnie tu nie pasują. Makijaż oczu mógłby być bardziej `wypracowany`, `ciekawszy`. Natomiast usta miały wyjść ciekawe, ale wyszły wręcz nieefektownie.
Co do ubioru to masakra. Nic ze sobą nie współgra i gryzie się ze sobą. Kolory są bardzo źle dobrane, a ta chustka, która nie wiadomo co robi psuje wszystko jeszcze bardziej.

Metamorfoza dancestarmiss.4
Kolor włosów mógł zostać, gdyż ten nie pasuje do koloru brwi. Usta wyszły jeszcze gorzej niż poprzednim razem. Co do makijażu oczu mam bardzo mieszane uczucia.
Zamiast tych czarnych spodni z dziurami, mogłaś dać te drugie z rozcięciami z Disou, gdyż te za bardzo tu mieszają. Przyczepię się jeszcze do butów, które tutaj dziwnie wyglądają.

Metamorfoza lexusis2
Zdecydowanie najgorszy strój. Do spódnicy, która jest długa, założyłaś długi cardigan. Teraz wygląda to jak wór. Do tego pasek, ni w ząb nie pasujący i parasolka.

Mr. Adam pisze...

szczerze to metamorfozy tragiczne. żadna nie jest lepsza po :/

Anonimowy pisze...

szczerze jest nawet fajne widac , że się starałaś ale niestety zgadzam się z poprzedniczkami nie nadajesz się do metamorfoz to wog€le jakiś durny pomysł 9 redatorek od metek bez przesady 2- 3 góra

Lightbee pisze...

przykro mi ale zgadzam się z resztą ty masz taki styl my inny, i mi się nie podoba... ale ważne że znalazłaś troszkę czasu
I zmoją poprzedniczką też się zgadzam no wchodzę n bloga i normalnie same metki, a co za dużo to nie zdrowo... :(
_jagusia

julcia_tam pisze...

Rzeczywiście najlepiej nie jest ale może się rozkręci

requiem for a dream. pisze...

Czemu od razu musicie ja tak gnoić? Jakbyście się poczuli na jej miejscu? Dziewczyna się z czasem nauczy, chociaż ma czas i chęci żeby robić metki. Pozdrawia Julka.

Natalia pisze...

Ale Z Tego co wiem Zeby robic Metki To trzeba juz cos umiec a nie dopiero sie uczyc wiec ... Zobaczymy jak Mnie zmieni ;>

Mrunia pisze...

A więc tak:
Kasiikoowa:
Makijaż nawet by mi się podobał, gdyby nie włosy - po kiego pomarańczowe?! W ubraniu przed nie pasowała mi tylko opaska na włosy, po - praktycznie wszystko.
dancestarmiss.4:
Sorry, ale w makijażu po dollka wygląda na strasznie zmęczoną. Przed jest bardzo ładna. Co do stroju - jest jakiś dziwny, sama nie wiem, co mi w nim nie pasuje - może buty?
lexusis2:
Włosy za ciemne, brwi są przy nich o wiele za jasne. Ogólnie dollka wygląda jak plastikowa laleczka, w dodatku jakoś tak wrednie. I znów przed jest znacznie lepiej. Tak samo, jeśli chodzi o ubranie - przed było naprawdę prześlicznie, po... Lepiej nie mówić.

Mrunia_R.E.

Anonimowy pisze...

Jeśli chodzi o metke Kasiikoowej to lepiej jest przed . Jak spojrzałam na Po to wydawało mi się , ze to jest hipiska .

Druga metamorfoza też jest lepiej PRZED

Trzecia jest jakaś taka , że nie umiem wybrać , ale chyba lepiej PO .