czwartek, 5 stycznia 2012

I tak oto rodzą się pomysły....


Skoro już sobie stworzyłam własnego Jurka Owsiaka to pomyślałam że przecież na imprezę nie polecę w byle jakich łachmanach no i przydałaby się koszulka, która choćby trochę kojarzyła się z WOŚP.
Posiedziałam, pomyślałam i tak oto powstał projekt w StarDesign. Zaczęło się niewinnie, miało być czerwone serce z żółtą obwódką i jakimiś bajerami w środku, ale w efekcie wyszło mi coś takiego.


Chciałam zamieścić jeszcze napis, niestety zużyłam wszystkie dostępne elementy i więcej wstawić się nie da.... no trudno. Ja uważam, że i tak jest fajna. Tworząc ją inspirowałam się logo WOŚP z zeszłego roku.


Jeśli macie ochotę na zakup takiej koszulki to piszcie, chętnie sprzedam. Obecnie mogę jeszcze sprzedawać za starmonety. Koszulki damskie z rękawkiem kosztują 50sm a na ramiączkach 70sm. Zaś koszulki męskie są za 70sm. Jak łatwo policzyć na jednej koszulce zarabiam około 2-4 starmonety, czyli teoretycznie nic. Zapraszam do bazarku, a jeśli ich nie będzie akurat na stanie to piszcie, doszyję :)

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Naprawdę ładne :)

AleksaPL pisze...

Pomysl swietny, a koszulki okropnie podobNE ;d

AleksaPL

Jacksonka115 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Jacksonka115 pisze...

Śliczne.

Nesta pisze...

Są świetne.

Kinia1718

julcia_tam pisze...

Kupiłam sobie

Mrunia pisze...

Śliczne :)

Mrunia_R.E.