poniedziałek, 16 stycznia 2012

Metamorfozy - Niunia1202, Bella-Michasia, kasaPink + C.D LOTERII

No możecie być zdziwione, zaskoczone, ze zrobiłam wasze metki, ale to własnie was wylosowałam, tak jak mówiłam w poście wczorajszym ;)


Niunia1202






Masz bardzo dużo ubrań i nie mogłam się zdecydować, w które Twoja dolkę ubrać. Postawiłam na czarny stroj, ktorego jedyna jasna rzecza jest bluzka. Wiem, ze makijazem sie nei popisalam, ale jakos nie mialam weny, a poza tym masz tylko jedna mocno-czerwona szminkę, przez co nie da się jakoś tego wszystkiego bardzo zmienić. :)


Bella-Michasia






Mi Twoja stylizacja przed metamorfoza bardzo się podoba, wiec ta moja nie jest lepsza ;d A co do makijażu to zmieniłam kolorystykę, ale fryzurę zostawiłam, bo bardzo tutaj pasuje.


kasaPink






Masz dużo fajnych ubrań, a Twój makijaż, jaki Tobie zrobiłam, wiem, ze nie jest jakiś powalający, ale jednak :)


Z poniższych komentarzy wylosuje 3, dla których dolek wykonam stylizacje. A ponieważ zbliżam się do 50 metamorfozy, to osoba, która otrzyma zaszczytny tytuł 50 Metamorfozy, wygra 100 sm!!!
ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA!!!
(loteria i losowanie się odbędą, jeżeli będzie minimum 10 komentarzy. )

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się.

Martissxx3

angelika pisze...

zglaszam sie

Angelika.1999

Mrunia pisze...

Ładnie :).
Zwłaszcza ta druga.

Mrunia_R.E.

Unknown pisze...

Super :) Bardzo mi się podobają :>

Kakao pisze...

Doll 1- Strój przed niezbyt mi się podoba, a po jest Bosko !
Makijaż ... tutaj wolę wersję przed.

Doll 2 - Ładna stylizaja przed i po.
Makijaż Przed jest świetny , ale nie nakładałabym błyszczyku. Po wszystko ze sobą współgra.

Doll 3- strój przed... hmm.. bez tych kucyków,a będzie git :]
Po ładnie.
Makujaż po jest ładniejszy i ta fryzura bardziej tu pasuje :]

MissLena133

Kara pisze...

najbardziej podoba mi się 2 stylizacja :)

Paulga

Anonimowy pisze...

Najbardziej podoba mi się I metamorfoza ubioru i makijażu. Reszta też spoko. (;

Candy pisze...

Ładne metki :)
Zgłaszam się Candy

MissMartyna1811 pisze...

Fajne metamorfozy :)

MissMartyna1811

Mara pisze...

Ładnie, ładnie : >

Kasia pisze...

bardzo mi się podoba

Rewelcja

julcia_tam pisze...

Ładnie

Miss_Edzia pisze...

Super metki, ja też się zgłaszam.

Miss_Edzia