poniedziałek, 16 stycznia 2012

Najdziwniejsze myszy komputerowe


Zapewne większość z Was używa do gry w Stardoll zwykłej myszki komputerowej.
Ale czy chodź przez chwilę zastanowiło Was jak mogą wyglądać najdziwniejsze myszki na świecie?
Oto ich lista: (Nie ma miejsc, ponieważ nie potrafię wybrać ich kolejności)


Psia mysz
  
Wyprodukowana została  przez japońską firmę EverGreen.
Prawda, że słodka.?


Mysz transformer

















Idealna zabawka dla dziecka (lub mężczyzny).

Mysz Super Mario
 

















Myszka dla fanów kultowej gry Mario.
Bardzo niepraktyczna i niewygodna.

Mysz-granat


























Przy zabawie z tą myszką naprawdę można się rozerwać.xD

Mysz-pistolet














Ręce do góry bo strzelam:D


Wełniana myszka




















 Wykonana z wełny filcowanej i drzewa tekowego.
Bardzo przyjemna w dotyku.

  Mysz steampunkowa


















Jesteś fanem cyberpunku?  Ta mysz jest idealna dla Ciebie.
Mysz-owad

  




















Masz ochotę na małe bzzzzykanko?


Mysz z prawdziwymi żyjątkami














Myszka dla prawdziwych hardkorów
Jej wygląd aż zachęca do kupna.

Mysz nożna















Masz ochotę pograć, ale bolą Cię ręce ?
Zastosuj tą wspaniałą mysz nożną.

 Mysz-kubek
























2 w cenie 1.
Myszka w kształcie kubka idealna na zimowe wieczory przy grze stardoll.

 Mysz-części ciała


 













Obsługa tej myszki zajmie Ci sporo czasu, gdyż przyda się czasami zrobić manicure.

Mysz-mysz

















Ta myszka została wykonana z prawdziwej myszy.
Uważaj bo zwarcie może przywrócić ją do życia.

 Skajpomysz













Myszka i telefon w jednym.


Marzenie erotomana




























Może małe macanko?
Szkoda, że nie ma jej w męskim wydaniu.



 I jak podobają Wam się te cudowne myszki?
Która najbardziej wam się podoba, a która wywołuje u was zgrozę?
Piszcie w komentarzu.
Jedna wylosowana osoba otrzyma 5 SD.

24 komentarze:

angelika pisze...

podoba mi sie najbardziej psia mysz a wywoluuje u mnie groze mysz -owad

Angelika.1999

requiem for a dream. pisze...

W przeglądarce Google Chrome nie ma obrazków, chyba je wklejałaś, co ?

JuliaxxD

Unknown pisze...

tak są obrazki

requiem for a dream. pisze...

Nie rozumiem? U mnie pokazują się białe pola tylko zamist obrazkow.

Unknown pisze...

U mnie tak samo..

Candy pisze...

U mnie też nie ma obrazków ;/ Ale notka ciekawa :> Czekam tylko, jak ktoś napisze o muzyce xd

Unknown pisze...

Nie mam pojęcią czemu Wam się zdjęcia nie wyświetlają.
Ja miałam zaś problem z dodaniem postu.
Ale mi się wyświetlają i angelice też

xD_Karina_xD pisze...

Wełniana chyba byłaby fajna :3 Nie wiem czemu, ale nie wyświetlają mi się obrazki, jak dziewczynom wyżej :(

republikanka pisze...

u mnie obrazki tak samo się nie pokazują. :) ale wełniana chyba najbardziej by mi się podobała.:D
-Luissa

Unknown pisze...

kurcze co jest, że Wam się zdjęcia nie wyświetlają;(

xD_Karina_xD pisze...

A zapisywałaś te obrazki, czy tylko kopiowałaś ze stron? Bo mi się wydaje że to może być przyczyną :)

Unknown pisze...

zapisywalam...
dlatego nie wiem co jest:(
jutro postaram się naprawić błąd.bardzo z całego serca was przepraszam.

Unknown pisze...

Ależ nic się nie stało takiego :) Zdarza się :)

xD_Karina_xD pisze...

Nie szkodzi :) Ja też dzisiaj miałam mały problem z obrazkami :p

Unknown pisze...

Błąd został poprawiony. Mam nadzieje że obrazki wyświetlają się poprawnie

xD_Karina_xD pisze...

Teraz tak ;P Mysz kubek fajna

Mrunia pisze...

No, takie artykuły to mogą być! Gratulacje pomysłu :)!
Piesek może być, transformer niezbyt mi się podoba (może dlatego, że nie jestem chłopakiem? ;)). Myszkę Mario trzymałabym raczej jako ozdobę (bo jest ładna), niż coś przydatnego. Granat i pistolet są genialne, bezbłędne i aż je zapisałam, żeby pokazać mamie. Wełniana myszka mogłaby być przyjemna. Steampunkowa podoba mi się z wyglądu, ale nie chciałabym jej używać. Owad jest śliczny :). Ta z żyjątkiem przydałaby się do straszenia ludzi :>. Nożna mi się nie podoba, kubek też niezbyt. Części ciała są obrzydliwe, mysz prawdziwa dość... upiorna. Dwie ostatnie są już dość banalne.
Życzę wielu takich fajnych artykułów :).

Mrunia_R.E.

Anonimowy pisze...

Mysz-mysz jest obrzydliwa! To żyjątko też czuje, a zabijano ich tysiące, żeby zrobić idiotyczną zabawkę! -.- Podoba mi się mysz-kubek i mysz-owad. Piesek jest fajny, ale nie wyobrażam sobie tego używać...

Candy pisze...

Teraz się wyświetlają obrazki :D A myszki są prawie wszystkie fajne xd

DS pisze...

gdzie znalazłaś mysz z owadami ? Chciałabym taką kupię. Bardzo fajna.
Jeszcze fajna jest ten granat.
Pierwsza i ostatnia bezdadziejna.
dorcia8844

DS pisze...

http://www.widelec.pl/widelec/1,99763,7260628,13_najdziwniejszych_myszy_komputerowych.html
ok. już wiem.
kreatywość... ehh...

DS pisze...

jeżeli ktoś z komentujących znajdzie sklep z podobnymi myszkami dawajcie linki.

julcia_tam pisze...

Fajne

queenzuzol pisze...

Myszki są wszystkie super!
Najbardziej podoba mi się mysz-kubek, ponieważ można robić coś na komputrze i pić oraz mysz-pistolet, bo robiąc coś na komputerze można poczuć się jak w strzelance.Natomiast zgroze wywołują u mnie myszki części ciała-są obleśne!!!
Bodzia1998