poniedziałek, 19 grudnia 2011

Darmowe ciuszki Barbiegirls - tylko dla nowych kont!

Jeśli ktoś zakłada konto poprzez stronę games.barbiegirls.com, to otrzymuje 17 darmowych rzeczy Barbie Girls pokazanych na obrazku.
Zatem jeśli nosicie się z zamiarem założenia nowego konta i chcecie mieć na start kilka różowych (i nie tylko) ciuszków to polecam skorzystać z tej oferty.

 

Stare konta logując się poprzez tę stronę tych rzeczy nie otrzymają, są one przeznaczone tylko dla nowych kont. Nie da się ich sprzedawać, więc w bazarze też ich nie znajdziecie.

7 komentarzy:

requiem for a dream. pisze...

Spodnie i kurteczka fajne są.

Unknown pisze...

Mi się kurtka podoba ; )

julcia_tam pisze...

Szkoda że nie mam dla starych kont
julcia_tam

Anonimowy pisze...

Podoba mi się tylko kurtka, naszyjnik z serduszkiem (ale tak średnio) i bluzka-tuba w paski. I ten drugi naszyjnik nawet może być.

Nesta pisze...

Kurtka mi si podoba. Szkoda że starzy użytkownicy nie dostają..

Kinia1718

zozoleq pisze...

kurtka ma taki sam fason jak z elle dlatego ładna ;) jak dla mnie to trochę za różowo ;) ale to nie mnie ma sie podobać tyko nowym uczestnikom wiec ubrania są ładne. oby tylko w przyszłości nie walały się po starbazarze ;P

Ola pisze...

kurteczka jest niczego sobie nawet podobna do ELLE

MissParis125