sobota, 13 sierpnia 2011

REKRUTACJA REDAKTORÓW!

Od wczoraj oficjalnie przyjmuję zgłoszenia na redaktorki/redaktorów bloga! Potrzebne jest kilka osób i chciałabym, aby każda z nich zajmowała się inną dziedziną! Na jedno stanowisko mogę przyjąć 1-2 osoby, nie więcej! Pokrótce wymienię jakie stanowisko można otrzymać i na czym będzie polegać jego rola:

Stanowisko nr 1 - Specjalista od Nowości na Stardoll (pisanie notek na temat tego co nowego pojawiło się na stardoll, czyli o nowych sklepach, kolekcjach itp.)
Stanowisko nr 2 - Specjalista od Metamorfoz (robienie na blogu metamorfoz osobom zgłaszającym się, metamorfozy obejmują jedynie makijaż i fryzurę, bez ubioru)
Stanowisko nr 3 - Specjalista od Stylizacji (wykonywanie różnych stylizacji i zestawień kolorystycznych na dollkach w przymierzalni lub w apartamentach, zabawa kolorami oraz częściami garderoby, potrzeba tu jest osoba z polotem i z wyobraźnią)
Stanowisko nr 4 - Specjalista od Spoilerów (czyli jak sama nazwa wskazuje dodawanie spoilerów na bloga - wymagana jest umiejętność dodawania spoilerów rzeczy, sklepów, ubieranek jak i wyboru dnia)
Stanowisko nr 5 - Specjalista od Darmówek (informowanie o tym gdzie lub w jaki sposób można otrzymać darmowe przedmioty na stardoll, czyli na przykład info o nowym konkursie na stardoll, w którym otrzymuje się darmówkę, itp)
Stanowisko nr 6 - Specjalista od Mody (pisanie artykułów na temat trendów w modzie na świecie oraz w kraju, dodawanie zestawów z realnego świata - polyvore lub podobne, szafiarstwo i modeling - mile widziane real foto własne lub przyjaciół)
Resztą, czyli organizacją konkursów, ocenianiem prac konkursowych (jury), reklamami, itp zajmować się będą wszyscy redaktorzy wspólnie.

Bardzo proszę aby swoje zgłoszenia przesyłać WYŁĄCZNIE na adres online.stardoll@gmail.com gdyż zgłoszenia w innych miejscach nie będą brane pod uwagę, za duży byłby bałagan, a tak będzie wszystko w jednym miejscu. Proszę również, aby zgłoszenia przysyłać z maila, na który ewentualnie będę mogła wysłać zaproszenie do pisania bloga.
Co ma być w zgłoszeniu? - Dokładna nazwa ze stardoll, wiek, płeć, numer stanowiska którym jesteście zainteresowani oraz krótka notka na temat Waszych zainteresowań.

Przyjmuję na razie na okres próbny - 3 tygodnie. Po tym okresie jeżeli dana osoba się sprawdzi dostanie swój baner na blogu wraz z podobizną (MeDoll), oficjalnym tytułem i linkiem do swojego apartamentu. Oprócz tego wszyscy redaktorzy otrzymywać będą "pensję" w wysokości 50$ miesięcznie (o ile oczywiście nie będą leniuchować ;P).

OK, to wszystko z mojej strony. Czekam na Wasze zgłoszenia od teraz przez kilka kolejnych dni.

PS: Jeśli masz jakąś ciekawą propozycję na nowe stanowisko to pisz śmiało, być może właśnie Ty zainicjujesz je na blogu jako redaktor/redaktorka!

I jeszcze jedno! W związku z nową rekrutacją musiałam usunąć kilku obecnych autorów bloga. Możecie się oczywiście ponownie zgłosić, wtedy będziecie przyjęci na nowych zasadach.

10 komentarzy:

Mr. Adam pisze...

zgłoszę się :D

Radio pisze...

Zgłaszam się. Mam duże doświadczenie na Bloggerze oraz StarDoll ;) Chciałabym być redaktorką 2 lub 3 dziedziny ;)

Veronikaaa.

L. pisze...

Już sie zgłosiłam. Mam nadzieje, ze dostane szanse :3

mia.vico pisze...

Wysłałam swoje zgłoszenie. Mam cichą nadzieję, że zostanę przyjęta do tego uroczego grona redaktorów.:)

mia.vico

mia.vico pisze...

Przydałaby się też osoba od robienia metamorfoz apartamentom. Jeśli coś takiego mogłoby być na blogu.:)

julia5121995 pisze...

hm... zgłosilabym sie, ale niestety brak mi cierpliwoscie... ale zycze wszystkim powodzenia :D

KitKat pisze...

zgłosiłam się już

topstar2000. pisze...

Zg . . .

topstar2000.

monia129 pisze...

Może się zgłoszę :P

Star-dollkowo pisze...

Zgłaszam się.!
Ale wybieram Stanowisko nr 1.
Mam duże doświadczenie ponieważ prowadziłam już wiele blogów.!

SingerSelenka